رونمایی از آلبوم برنامه رادیویی «گذری در تهران»/ تجلیل از گوینده پیشکسوت رادیو

رادیو تهران در آخرین ماه سال با ویژه برنامه خود از برنامه «گذری در تهران» و گوینده پیشکسوت خود تقدیر می‌کند.

رونمایی از آلبوم برنامه رادیویی «گذری در تهران»/ تجلیل از گوینده پیشکسوت رادیومیثم کطائیان تهیه‌کننده رادیو تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون جزئیات آیین نکوداشت گوینده پیشکسوت رادیو تهران گفت: چهارشنبه ۱۸ اسفند در برنامه‌ای با مضمون رونمایی از برنامه رادیو تهران  و آیین نکوداشت آلبرت کوچویی گوینده این شبکه رادیویی با  مشارکت صدا و سیما و میراث فرهنگی برگزار می‌شود.

وی در ادامه در خصوص مهمانان حاضر در این مراسم بیان کرد: این مراسم با همکاری موسسه هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان صدا و سیما در موزه دوران ملی و اسلامی برپا می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه رادیویی «گذری در تهران» درباره بخش‌های مختلف این برنامه عنوان کرد: در این مراسم همانطور که گفته شد از 100 برنامه‌ای که تا به امروز با عنوان «گذری در تهران» پخش شده‌ است، رونمایی خواهد شد و همچنین از عوامل این برنامه رادیویی تقدیر و تشکر می‌شود.

کطائیان در پایان در خصوص زمان برگزاری مراسم تقدیر و رونمایی از برنامه «گذری در تهران» خاطرنشان کرد: این رونمایی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز چهارشنبه، با اجرای وحید رونقی از ساعت ۱۳ تا ۱۵ با بازدید از موزه دوران ملی و دوران اسلامی میزبان مخاطبان خود است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار