سمنان;

ذخیره سازی بیش از 100 تن گوشت قرمز برای شب عید در استان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۵۰ تن گوشت قرمز برای شب عید در استان سمنان ذخیره می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسعود طاهریان مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : شرکت پشتیبانی امور دام استان موظف شده است تا این مقدار گوشت قرمز را برای استفاده مردم در شب عید امسال در استان سمنان ذخیره‌سازی کند.

وی بیان کرد: در آخرین نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان که در روزهای اخیر برگزار شد؛ مصوب شده که شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان تا بیستم اسفندماه امسال این میزان گوشت قرمز را در این استان ذخیره‌سازی کند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به تأکید بر لزوم توجه به حقوق مردم در توزیع اقلام شب عید، از تشدید نظارت‌های کمیته ذیل کارگروه تنظیم بازار استان سمنان بر توزیع این اقلام به‌ویژه تاریخ آغاز توزیع و طول مدت توزیع آن خبر داد و گفت: قیمت میوه شب عید تا پایان اجرای این طرح از سوی این کمیته پایش مستمر خواهد شد.

طاهریان اضافه کرد: علاوه بر آن دستگاه‌های نظارتی استان سمنان نیز گزارش روزانه نظارتی خود را از همه فرآیند و مراحل توزیع میوه شب عید به کارگروه تنظیم بازار این استان در مدت اجرای طرح ارسال می‌کنند.

وی از برگزاری جلسات منظم کمیته‌های تنظیم بازار در همه شهرستان‌های استان سمنان به ریاست فرمانداران خبر داد و گفت: در جلسات شهرستانی این کمیته‌ها، تجهیز و تأمین واحدهای متصدی در اجرای برنامه‌های طرح تنظیم بازار کارسازی و اجرا می‌شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه نحوه نگهداری میوه شب عید در سردخانه‌های این استان به‌منظور حفظ کیفیت مطلوب میوه خریداری‌شده بسیار مهم است اضافه کرد: در این راستا نیز باید نشست توجیهی و هماهنگی مسئولان مرتبط با سردخانه داران سمنان، سرخه و دامغان برگزار شود.

طاهریان با اشاره به فروش ویژه بهاره با شرایط خاص برای مشتریان در برخی واحدهای صنفی منتخب در این استان عنوان کرد: فعالیت این فروشگاه‌ها به‌صورت مستمر در اجرای این طرح پایش می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت توزیع گوشت مرغ منجمد در استان سمنان و با تأکید بر اینکه مرغ مصرفی منجمد موردنیاز در استان سمنان به‌اندازه کافی تهیه و ذخیره‌سازی شده است گفت: بر اساس مصوبه آخرین نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان که در روزهای اخیر برگزار شد؛ حداکثر سود توزیع مرغ منجمد در واحدهای صنفی استان سمنان 10 درصد خواهد بود.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.