لحظه به لحظه با بورس:

حافظ در ارتفاع ۷۶ هزار واحدی ایستاد

شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با افزایش ۶۳. ۳۴ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۸۲۴ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در آغاز معاملات امروز با افزایش ۶۳. ۳۴ واحدی به پله ۷۶ هزار و ۸۲۴ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۰۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۷ میلیون سهم طی ۴ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده فملی، فاسمین، مرقام با روند نزولی و نماد رمپنا، بفجر، شخارک، وسپه با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرا بورس در آغاز معاملات روز جاری با ۹۰. ۵ واحد رشد به پله ۸۷۱ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۹۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸ میلیون سهم طی ۲ هزار نوبت معاملاتی است.
 
ریزش شاخص بورس در جریان معاملات
 
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در جریان معاملات امروز با کاهش ۸۹. ۱۹ واحدی به پله ۷۹ هزار و ۷۶۹ واحد رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۶۷۰ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۶۶ میلیون سهم طی ۲۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نمادهای پربیننده وبملت، فملی، کگل، وتجارت با روند نزولی و نماد خساپا، رمپنا، بفجر با روند صعودی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرا بورس در جریان معاملات روز جاری با ۹۰. ۳ واحد رشد به پله ۸۶۹ هزار و ۸۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۷۱۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۲ میلیون سهم طی ۱۰ هزار نوبت معاملاتی است.
 
درحال تکمیل...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار