از دانلود نرم‌افزار افزایش سرعت تا خنک کننده گوشی های هوشمند

در این بسته قسمتی از بهترین نرم افزارهای منتشر شده در سال گذشته را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد. ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر تا به حال فرصت نکرده اید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید چرا که در ادامه قسمتی از پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران گرامی که در طول سال گذشته در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده اند را قرار داده ایم، با ما همراه باشید.
 
دانلود 365Scores برای اندروید و Ios ؛ بهترین نرم افزار اعلام نتایج زنده ورزشی
چیزی که مسلم است امکان مشاهده مستقیم همه مسابقات ورزشی دلخواهمان وجود ندارد علی الخصوص طرفداران فوتبال در زمان مسابقات همزمان این مشکل را دارند. در این مواقع بهترین گزینه نرم‌افزارهای نتایج آنلاین است. ما میخواهم بهترین اپلیکیشن نتایج آنلاین را تحت عنوان "365Scores: Sports Scores Live"  به شما معرفی کنیم. در کنار بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم افزار مهمترین بخشی که طرفداران فوتبال را به خود جلب میکند امکان تماشای صحنه گل تنها 5 دقیقه پس از به ثمر رسیدن است. طرفدارن فوتبال ایرانی هم نگران نباشند این برنامه از لیگ برتر خلیج فارس و جام حذفی پشتیبانی میکند.

 
دانلود GO Keyboard؛ صفحه کلید فارسی
یکی از مهمترین نیازهای کاربران گوشی های هوشمند یک صفحه کلید همه فن حریف است که در عین زیبایی و پشتیبانی از زبانهای مختلف از سرعت و کارایی بالایی هم برخوردار باشد تا در حین استفاده حس خوبی را القا کند. ما یکی از بهترین، پرطرفدارترین و زیباترین صفحه کلید های گوشی های اندرویدی را با نام "GO Keyboard PRIMEَ" به شما ارائه میکنیم. محصولی از سری برنامه های شرکت معروف GO team که در برنامه های اندرویدی زبانزد هستند.

GO Keyboard
 
دانلود MXPlayer برای اندروید و ios؛ قدرتمند‌ترین پخش کننده فیلم در گوشی های هوشمند
با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیر های گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید. این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم ها را نیز به کاربران می دهد. با داشتن MX Player برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت.

MX Player Pro
 
 

 دانلود RAR؛ خارج کردن فایل ها از حالت فشرده
قطعا نام نرم افزار Winrar به گوش شما خورده است. بدون شک در کامپیوتر از این این نرم افزار استفاده کرده اید. اکنون این نرم افزار برای اندروید منتشر شده و می توانید آن را بر روی گوشی خود نصب کنید و از آن لذت ببرید. Rar از پرطرفدار ترین و بهترین برنامه های مدیریت فایل های فشرده است که با استفاده از آن می توانید فایل هایی که با فرمت Zip یا Rar هستند را از حالت فشرده خارج کنید.

Rar
 
 

 دانلود Microsoft Excel؛ ساخت فایل اکسل در گوشی
نرم افزار Microsoft Excel یکی از نرم افزار های کاربردی مجموعه آفیس است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های اکسل را در گوشی خود مشاهده ،سند های جدیدی را ایجاد و آن ها را ویرایش کنید. این نرم افزار قادر است صفحات اکسل و جزئیات آن را با کیفیت عالی به شما نمایش دهد. می توانید با اتصال پرینتر به گوشی خود از صفحات اکسل پرینت بگیرید.

Microsoft Excel
 
 

 دانلود پیام رسان سروش برای اندروید و Ios
شبکه های اجتماعی به همنشین کاربران تبدیل شده و البته کاربران هم به دنبال بهترین شبکه های اجتماعی برای استفاده هستند. در این میان شبکه های اجتماعی ایرانی هم به موفقیت های نسبی دست یافته اند، سروش پیام رسانی جذاب با امکانات و محیطی متفاوت است که در مدتی کوتاه توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. تمرکز اصلی سروش در بخش کانال های عمومی قرار دارد. با ارائه خدماتی نظیر امکان بازخورد، ارسال نظر، متن و فایل به مدیران کانال ها و همچنین شرکت در نظرسنجی ها و مسابقات سعی در ارائه تجربه ای لذت بخش به مخاطبین خود دارد.

سروش
 
 

 دانلود Microsoft PowerPoint؛ نرم‌افزار رسمی پاورپوینت برای گوشی
Microsoft PowerPoint برنامه اصلی شرکت مایکروسافت پاورپوینت برای گوشی ها و تبلت های اندروید و آی او اس است. با استفاده از این نرم افزار می توانید پاورپوینت را بهتر از همیشه روی تبلت خود مشاهده کنید. هنگامی که شما ارائه ها را ویرایش یا ایجاد می کنید، می توانید از چگونگی نمایش آنها در سراسر کامپیوتر، مک، تبلت و گوشی موبایل مطمئن شوید.

Microsoft PowerPoint
 
 

 دانلود Telegram Plus؛ تلگرام پیشرفته
امروزه تلگرام یکی از پرطرفدارترین پیام رسان ها در کشور به حساب می‌آید که بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی برایش تخمین زده می شود. نسخه رسمی تلگرام در هر بروز رسانی ویژگی های جدیدی به نرم افزار خود اضافه می کند. اما برخی نسخه های غیر رسمی هم از این نرم افزار  منتشر شده است که حتی قابلیت های بیشتر هم دارد.

Telegram Plus Messenger
 
 

افزایش عمر باتری با نرم‌افزار "AccuBattery" 
با استفاده از نرم افزار  AccuBattery – Battery Health می توانید میزان مصرف باتری گوشی خود را کنترل کنید. این نرم افزار هنگامی که شارژ گوشی کامل می شود، برای جلوگیری از خرابی باتری، توسط یک آلارم به شما هشدار می دهد تا اتصال شارژر به گوشی را قطع کنید. این نرم فزار عمر گوشی شما را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

AccuBattery
 
 

 دانلود google Maps برای اندروید و Ios؛ نقشه آنلاین گوگل
نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی های اندروید و آی او اس است. این نرم افزار که متعلق به شرکت گوگل است، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر که می تواند طلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار در گوگل پلی بیش از 6/5 میلیون دفعه دانلود شده است.
Google Maps
 

 دانلود Google Gmail؛ برنامه رسمی جیمیل برای گوشی
با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید. در برخی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی مرورگر های گوشی های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه های الکنرونیکی مختل شود. از ویژگی های ارزشمند این نرم افزار می توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.

Gmail
 
 

با دانلود Coolify Flatگوشی خود را خنک کنید
نرم افزار Coolify Flat یک ابزار مفید برای خنک کردن گوشی اندرویدی شما است. به عنوان مثال در بسیاری از مواقعی که گوشی خود را به شارژ متصل می کنید حرارت گوشی شما افزایش پیدا می کند می توانید با استفاده از این نرم افزار گوشی خود را خنک نگهدارید.

بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها از نگاه کاربران +دانلود

 

 دانلود Clean Master؛ افزایش چشمگیر سرعت گوشی
Clean Master نرم افزاری برای گوشی های هوشمند است که به وسیله آن می توانید فایل های باقی مانده از نرم افزار ها و همچنین فایل های cache را از گوشی تان حذف کنید. نرم افزار Clean Master آن دسته از برنامه هایی که حافظه RAM گوشی را اشغال کرده اند را حذف می کند و موجب افزایش سرعت و همچنین عمر باتری گوشی شما می شود.

Clean Master
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار