اهواز؛

نصب برج های نوری در پارک‌های شادگان

شهردار شادگان گفت: نصب برج های نوری در پارک‌های شهربازی، شقایق، دولت، ملت، استقلال، مرحوم موسوی‌نیا، ولایت و آرامستان عنایتی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛حسن مزبانی‌پور ،شهردار شادگان اظهار کرد: بهسازی و اصلاح روشنایی و همچنین نصب برج های نوری در پارک‌های شهربازی، شقایق، دولت، ملت، استقلال، مرحوم موسوی‌نیا، ولایت و آرامستان عنایتی اجرا شده است.

وی افزود: همچنین چراغ‌های زینتی و حبابی و ال. ای. دی در بلوارها و میادین، پارک های در سطح شهرکه چهره زیبایی را در شهر ایجاد کرده توسط شهرداری نصب شده است.

شهردار شادگان، هدف از اجرای بهسازی و اصلاح روشنایی را ارائه خدمات مطلوب رفاهی، حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان شادگانی در پارک‌ها دانست و تصریح کرد: امنیت و روشنایی در پارک‌ها برای استفاده هر چه بهتر خانواده‌ها از این فضاها در شب و سپری کردن اوقات فراغت آنان می‌شود.

مزبانی‌پور در پایان با اشاره به اینکه پارک‌ها و میادین درسطح شهر شادگان از لحاظ سیستم روشنایی دارای وضعیت مناسبی نبودند گفت: شهرداری شادگان با تشکیل کارگروه توسط روابط عمومی و واحد تاسیسات و فضای سبزاین شهرداری  نسبت به بهسازی و اصلاح روشنایی پارک‌های این شهر اقدام می کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار