دلخوری دهقان فداکار از شایعه فوتش +فیلم

ریزعلی خواجوی عزیز یا همان دهقان فداکار از شایعه چند باره فوتش به شدت ناراحت است.

دلخوری دهقان فداکار از شایعه فوتش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باز هم شایعه فوت دهقان فداکار در فضای مجازی و حتی رسانه ها پیچید. کاری که به شدت موجب ناراحتی ریز علی خواجوی این پیرمرد دوست داشتنی آذری زبان و به دنبال آن نارحت شدن بسیاری از کاربران و مردم شده است.
 
این اتفاق البته برای هنرمندان و مشاهیر دیگر کشورمان هم بارها تکرار شده است.معلوم نیست که شایعه پراکنان چه هدفی را دنبال میکنند ؟چه کسانی از ناراحتی مردم عزیزمان خوشحال میشوند.
 
این فضای مجازی هم شده بلای جان خاطر مردم که هر روز شایعه مرگ یک عزیز در آن منتشر میشود و فقط کسانی باید بنشینند و این شایعات را تکذیب کنند. اما سرعت انتشار آن خبر بد و اثرش بر روحیه مردم کار خود را خواهد کرد.
 
پیش از این که شایعه فوت دهقان فداکار منتشر شده بود باشگاه خبرنگاران به سراغ پیرمرد آذری زبان قصه های ما رفته و از حال وی جویا شده بود که ریز علی از ناراحتی شدیدش از شایعه پراکنی ها میگوید
 
این فیلم مربوط به گزارش سال 94 باشگاه خبرنگاران است.
 
 
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
این همون دهقانس
که وقتی حادثی قطارو میبینه
شلوارشو میکنه
میره جلو قطار وایمیسه
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۲۱:۲۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
سلام، انشاالله عمرشون پر خیر و برکت!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
این تصویر دهقان فداکاره یا نعمت زاده وزیر صنعت ومعدن است ......شاید منظور شایعه کنان این است که ببینند ایشان کجاست ....البته این نامردیه این عزیز را دلشکسته می کنند!!
آخرین اخبار