زنجان؛

بانوان هنرمند زنجانی آثار خود را به عرصه نمایش می گذارند

دست‌سازهای بانوان هنرمند زنجانی، از فردا پذیرای بازدیدکنندگان از "بازارچه نوروزی بهارانه" در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، این بازارچه از فردا، ١٩ اسفندماه تا بیست و سوم این ماه دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برای بازدید و خرید محصولات هنری اقدام کنند.

ایرانه حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان زنجان، با اشاره به برگزاری این بازارچه از سوی اداره و مشارکت گالری هنر ماندگار در آن، گفت: این بازارچه در راستای عمل به شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" برگزار شده و در آن، آثار هنری ویترای، پتینه، شمع، طراحی روی چوب، زیورآلات رزین، نمد، وسایل سفره هفت‌سین و شیرین خانگی برای شب عید به فروش می‌رسد.

وی این آثار را محصولات دست‌ساز بانوان کارآفرین زنجانی دانسته و ادامه داد: در برگزاری این بازارچه، حدود ١٥ نفر از بانوان هنرمند مشارکت دارند و انجمن حمایت از معلولان نیز جزو مشارکت‌کنندگان در این برنامه است.

به گفته این مقام مسئول، ١٥ غرفه در این بازارچه دایر شده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ١٠ صبح تا یک ظهر و ٤ بعد از ظهر تا ٨ عصر، همه روزه به فرهنگسرای امام مراجعه کرده و از این بازارچه دیدن کنند.

حیدری ساعت بازگشایی این بازارچه را ٤ عصر پنج‌شنبه اعلام کرده و تاکید نمود: این گروه از بانوان هنرمند پیش از این در نمایشگاه شب یلدا که در کارخانه کبریت برگزار شد، نمایشگاه آثار هنری در پارک بانوان که به مناسبت دهه فجر برگزار شد و نیز نمایشگاه سمن‌ها حضور داشته‌اند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.