اجرای حکم اعدام قاتل زرگر یزدی فردا در ملاء عام

رئیس کل دادگستری استان یزد از اجرای حکم اعدام قاتل زرگر یزدی صبح فردا در ملاء عام خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: پرونده قاتل زرگر یزدی به دلیل قتل فجیع یک جوان از حساسیت زیادی برخوردار بود که با یاری خداوند و تلاش مجموعه قضایی، امنیتی و انتظامی به سرعت با شناسایی و دستگیری عاملین آن همراه بود و با انتظار به حق مردم مبنی بر محاکمه  و اجرای سریع مجازات این تبهکاران، تمام مراحل دادرسی و محاکمه به صورت ویژه و خارج از نوبت انجام شد.

وی افزود: تمام مراحل تأیید این پرونده از سوی دیوانعالی و اخذ استیذان رئیس قوه قضاییه نیز با پیک انجام شد تا بتوان در حداقل زمان ممکن اجرای این حکم را انجام داد.

این مقام قضایی تصریح کرد: اجرای این حکم هشداری است به تمام کسانی که فکر می‌کنند می‌توانند با تخطی از قانون و خدشه به آرامش مردم کار خود را پیش ببرند و با قانون شکنی برای خود سودی کسب کنند.

در اواخر شهریور ماه گذشته، دو جوان از یکی از استان‌های غربی کشور با هدف سرقت به شهر یزد آمدند و در مدت حضور خود در این شهر ضمن قتل جوان زرگر یزدی مقادیری طلا نیز به سرقت بردند که با همت مجموعه اطلاعاتی و امنیتی در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

این حکم ساعت پنج صبح فردا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.