ساری،

قدردانی از خانواده های ایثار مازندرانی

در آیینی از خانواده های شهدای مازندران و 38 پژوهشگر برگزیده دفاع مقدس در ساری قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با بیان همزمان جشنواره های اسوه های صبر و مقاومت و بسیج قشر زنان گفت: دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و از 110 اثر منتخب قدردانی شد.

وی افزود: برگزیده خاطره نویسی ،نقش زنان ایثارگر مازندران در انقلاب و سال های دفاع مقدس در قالب کتاب و 10 عنوان کتاب دیگر در زمینه جنگ ، شهید و شهادت تا دو ماه آینده چاپ خواهد شد.

سردار ملکی مجموعه اشعار طبری چلچلا، زندگینامه میر عمادالدین هزار جریبی، چشم بیدار جنگل، اروند خاطرات، روایت زخم، لبخند یک معجزه، امتداد، مجموعه اشعار ویژه کودکان با عنوان سرباز کوچک، داستان کوتاه بابا صالح و شهدای ساری را 10 کتابی عنوان کردکه در این جشنواره رونمایی شد.

دبیر شورای راهبردی قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا هم در این جشنواره با تبیین صبر و استقامت مادران و همسران شهدا و ایثارگر در انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس، استقامت را عامل مهم عزت و پیشرفت کشورمان دانست.

حجت الاسلام مهدوی بیات ایستادگی را امتیاز ملت ایران عنوان و شهادت را توجه ویژه خدا به مادران شهدا توصیف کرد و شهادت را عطیه الهی به آنان دانست.

در پایان این جشنواره از مادران و همسران شهدا و ایثارگر و 38 پژوهشگر برگزیده قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.