آذرباد: شرایط تیم ما و سپاهان یکسان است

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:شرایط تیم ما و سپاهان یکسان است و هر دو تیم به دنبال برد این بازی هستیم.

محسن آذر باد در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درمورد دیدار سیاه جامگان-سپاهان بیان کرد:امیدوارم که فردا یک بازی خوب را شاهد باشیم. بازیکنان با اشتیاق زیاد کار می‌کنند و فکر می‌کنند.
 
وی ادامه داد: بازی فردا بازی خوبی خواهد بود تا ارزش‌ها و قابلیت‌های مان را اثبات کنیم،همه ما آماده هستیم تا یک بازی خوب را انجام بدهیم.در این هفته‌ها با وجود تمام مشکلات خوب امتیاز گرفتیم و به دنبال کسب پیروزی هستیم تا انشاءالله با برد بازی را به اتمام برسانیم.
 
آذرباد در ادامه در مورد اهمیت این دیدار برای سیاه جامگان تصریح کرد: فردا همه راه نیست،یک بخش مهمی از راه است. بازی فردا می‌تواند خرید احترام و شخصیت برای تیم ما باشد.به این دلیل می‌گویم بیش از سه امتیاز ارزش دارد. بازیکنان به اهمیت بازی واقف هستند و خیلی شور و اشتیاق برای این بازی داریم.ما خیلی خوب و تنظیم‌شده مهیای این بازی هستیم.
 
بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان خاطر نشان کرد:ما هفته به هفته کامل‌تر شده‌ایم و این موضوع را در بازی هفته گذشته مقابل استقلال تهران ثابت کردیم. در حالی ما به دنبال رقم زدن اتفاقات خوب هستیم.این بازی سرنوشت ساز است و سه امتیاز مهم را شامل می شود. شرایط تیم ما و سپاهان یکسان است و هر دو تیم به دنبال برد این بازی هستیم.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار