شیخ ویسی: به پرسپولیس تبریک می‌گویم

دروازه‌بان استقلال خوزستان گفت: امیدوارم هر تیمی که حقش است قهرمان شود، اما فکر کنم پرسپولیس مستحق‌ترین تیم برای قهرمانی باشد.

شیخ ویسی: به پرسپولیس تبریک می‌گویمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید شیخ ویسی بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: سعی کردیم راه‌های گلزنی پرسپولیس را ببندیم و می‌دانستیم این تیم در دقایق نخست خطرناک است که متاسفانه همینطور هم شد و روی غفلت گل خوردیم و در ادامه هم نتوانستیم آن را جبران کنیم.

وی درمورد اعتراضات بازیکنان هم تیمی‌اش به داور و اخراج سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: من دور از صحنه بودم و نمی‌دانم در اواخر بازی چه شرایطی اتفاق افتاد، حتی اخراج پورموسوی را هم از شما می‌شنوم من فقط دیدم که بازیکنمان اخراج شد.

شیخ ویسی درباره اینکه آیا قهرمانی پرسپولیس قطعی شده است یا خیر؟ گفت: امیدوارم هر تیمی که حقش است قهرمان شود اما فکر کنم پرسپولیس مستحق‌ترین برای قهرمانی باشد. دوستانم آنجا هستند و در صورت قهرمانی به آنها تبریک می‌گویم.

دروازه بان استقلال خوزستان درمورد اینکه مشکلات تیمشان حل شده یا خیر؟ گفت: تا حدودی حل شده، دست مسئولان درد نکند قول‌هایی هم داده‌اند که بزودی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار