ساری؛

مغایرت واردات مرکبات با روح اقتصاد مقاومتی

یک‌ ونیم میلیارد دلار خودروهای لوکس به کشور وارد شد که این مسئله مغایر اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه واردات مرکبات با روح اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد، گفت : یک‌ و نیم میلیارد دلار خودروهای لوکس به کشور وارد شد که این مسئله مغایر اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه از دولت می‌خواهیم به تولید داخلی توجه داشته باشد، افزود : خیر و مصلحت دولت گوش دادن به فرمایشات رهبری است.

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر اینکه مسؤولان نظام به وعده‌های استکبارگران و دشمنان دل‌خوش نباشند، گفت: مسؤولان و مردم باید توکل بر خداوند کنند و نباید منتظر وعده‌های استکبارگران و امریکا باشند.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی با بیان اینکه ایران اسلامی قربانی ترور و تروریست است و نباید در لیست کشورهای تروریست و ناقض حقوق بشر قرار گیرد،افزود: در کشور باید به ظرفیت‌های درونی خود تکیه و از آنها استفاده کنید.

وی با بیان اینکه بیکاری و نابسامانی بازار در جامعه بیداد می‌کند، گفت: یکسری از مسائل در جامعه وجود دارد که نمی‌شود به آسانی از کنار آن گذشت.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی راهیان نور را نیز نعمت فرهنگی برای نظام و نسل جوان جامعه دانست و افزود: راهیان نور حرکتی بسیار ارزشمند در کشور است و باید هرچه بیشتر و هدفمندتر برگزار شود.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه استاندار و مسؤولان نباید در قبال موزه دفاع مقدس ساری سهل‌انگاری کنند، گفت : لشکر 25 کربلا در جبهه‌های جنگ نقش‌آفرینی کردند اما ما هنوز نتوانستیم پارک موزه دفاع مقدس ساری را بهره‌برداری کنیم.

وی افزود : مردم برای خرید شب عید باید تولیدات داخلی خریداری کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.