طراحی دستگاه نوبت‌دهی بدون سیم با هزینه‌ای پایین‌تر از نمونه خارجی آن در کشور

مدیر عامل یک شرکت فناور گفت: طراحی دستگاه نوبت‌دهی بی‌سیم با هزینه‌ای پایین نسبت به مشابه خارجی آن و برای اولین بار در کشورمان طراحی شده است.

طراحی دستگاه نوبت‌دهی بدون سیم با هزینه‌ای پایین‌تر از نمونه خارجی آن در کشورشیخ الاسلامی مدیر عامل یک شرکت فناور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طراحی دستگاه نوبت دهی وایرلس گفت: دستگاه‌هایی که به وسیله نخبگان جوان دانشگاهی این شرکت درست شده است یک سیستم نوبت دهی بی‌سیم است که خوشبختانه این دستگاه بومی بوده و مشابه خارجی ندارد.

وی بیان کرد: دستگاه نوبت دهی بی‌سیم اصلا نیازی به سیم کسی ندارد و هزینه تمام شده نسبت به دستگاههای مشابه خارجی ارزانتر بوده وصرفه جویی  ارزی زیادی برای کشور به همراه دارد و ساخت این دستگاه یک کار اساسی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

شیخ‌الاسلامی گفت: دستگاه نوبت دهی بی‌سیم به پریز نیازی ندارد و خوشبختانه تا امروز ادارات و ارگانهای زیادی سفارش خرید این دستگاه را به این شرکت دانش بینان داده‌اند.

وی تاکید کرد: این شرکت به تازگی دانش بنیان شده و در حدود بیش از 30 نفر از فارغ‌التحصیلان نخبه سراسر کشور را در خود مشغول به کار کرده است و با طراحی این ستگاه زمینه کارآفرینی در بین جوانان نخبه دانشگاهی ایجاد شده است.

شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: طراحی این دستگاه نزدیک به دو سال تحقیقات و پژوهش به طول انجامید و در حال حاضر این دستگاه توانسته است بازارهای هدف داخلی را کسب کند.

وی یاد آور شد: وزارت ارتباطات در تهیه یکسری ماژول از ما حمایت کرده است و از مسئولان ذیربط درخواست می‌کنم تا از نخبه‌های صاحب ایده حمایت همه جانبه مالی و کاری انجام دهد.

شیخ‌الاسلامی گفت: برنامه این شرکت فناور کشب بازارهای بین‌المللی به خصوص کشورهای منطقه است تا بتوانیم ارز آوری خوبی را نصیب کشورمان کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار