افروزی: غفور به 4 هفته استراحت نیاز دارد/ مچ پای «سید» آسیب دیدگی دارد

پزشك تیم ملی والیبال ایران درباره وضعیت آسیب‌دیدگی امیر غفور گفت: این بازیكن برای بهبود نیاز به 4 هفته استراحت دارد.

سیامك افروزی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت آسیب‌دیدگی امیر غفور، ستاره ملی‌پوش تیم والیبال پیكان گفت: مچ پای این بازیكن آسیب جدی دیده است اما خوشبختانه شكستگی استخوان ندارد و امید می‌رود كه به زودی به وضعیت ایده‌آل برسد.

وی در خصوص مدت زمان لازم برای سلامتی این بازیكن، گفت: با توجه به عكس‌های ام آر آی غفور، پیش‌بینی من این است كه این بازیكن به چهار هفته استراحت نیاز دارد و بعد از آن می‌تواند تمریناتش را آغاز كند.

پزشك تیم والیبال بانك سرمایه درباره شرایط بازیكنان تیمش گفت: بازیكنان با آسیب دیدگی خیلی جدی روبه‌رو نیستند اما فشار مسابقات بدن‌های بازیكنان را تا حد زیادی خسته كرده است. البته این میزان از خستگی با توجه به اینكه مسابقات در هفته پایانی خود قرار دارد طبیعی است.

افروزی به آسیب دیدگی خفیف سید محمد موسوی اشاره كرد و گفت: این بازیكن هم از ناحیه مچ پا با درد اندكی مواجه است كه البته چندان نگران كننده نیست. 

پزشك تیم ملی والیبال ایران در خصوص وضعیت سلامتی شهرام محمودی گفت: این بازیكن شرایط خوبی ندارد. هم از ناحیه كتف و هم زانو آسیب دیدگی دارد كه هنوز به بهبودی كامل نرسیده است. ما او را به سختی به بازی‌های پایانی رساندیم. 

وی ادامه داد: زمان زیادی لازم داریم كه بتوانیم این بازیكن را به طور كامل درمان كنیم. منتظر تمام شدن لیگ هستیم زیرا دوره درمانی این بازیكن باید با استراحت توام باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار