ساری،

دانستنی های ترافیکی سفر

برای داشتن سفری ایمن و سالم با هفت سین پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در نوروز آشنا شوید.

ستواندوم مرتضی ابراهیمی کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه مسافرت از ابتدای حرکت و تصمیم برای شروع آن آغاز می شود، گفت: تعطیلات نوروز همواره برای جامعه لحظاتی شاد و خاطره انگیز را به ارمغان می آورد.

وی افزود: شکوفایی طبیعت ، پوشیدن لباس نو ، دید و بازدید ها و از همه مهم تر رفتن به سفر ، شیرین ترین لحظات را برای خانواده های ایرانی رقم می زند.

کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران گفت: با این وجود نمی توان این واقعیت قابل تامل را نیز نادیده گرفت که همین روزهای شاد و به یاد ماندنی برای برخی از خانواده ها تداعی کننده تلخ ترین خاطره ها است.

ستواندوم مرتضی ابراهیمی افزود: ماموران پلیس همچون سایر نیروهای ادارات و نهادهای دخیل در امر ترافیک همه ساله از نزدیک شاهد حوادث ناگوار هستند که با کمی توجه و هوشیاری از سوی شهروندان می توانست به وقوع نپیوندد.

وی گفت: رعایت کامل قوانین و توصیه های ایمنی پلیس راهنمایی و رانندگی می تواند از اشکبار شدن چشمان منتظر که در مقصد مشتاق دیدار شما هستند جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه با رعایت قوانین و مقررات رانندگی بهار طبیعت را به خزان تبدیل نکنیم، افزود: هفت سین پلیس راهنمایی و رانندگی شامل سرعت مجاز ، سبقت مجاز، سرویس به موقع خودرو ، سرعت مطمئنه، سنجش وضعیت راه ، سلامت رانندگی و سفر سالم در سفر نوروزی احترام بگذارید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار