معرفی 100 شرکت ایده‌آل برای کار کردن در سال 2017+ فهرست

مجله فورچون به معرفی 100 شرکت برتر جهان در سال 2017 پرداخت که برای کار کردن ایده‌آل هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو‌اس‌ای تودی؛ مجله فورچون به سنت هر سال 100 شرکت جهان که دارای بهترین شرایط برای کار کردن هستند را منتشر کرد.

مانند سال‌های گذشته، شرکت‌های فعال در حوزه فناوری در رتبه‌های برتر این فهرست قرار دارند. همانند سال‌های گذشته، باز هم گوگل بهترین شرکت برای کار کردن انتخاب شد. در رتبه بندی 11 سال گذشته مجله فورچون، 8 بار گوگل در جایگاه اول قرار گرفته است.

این ششمین سال متوالی است که گوگل در این جایگاه قرار می‌گیرد.

گوگل 75 میلیارد دلار برای ارائه خدمات جانبی به کارمندان مانند وعده‌های غذایی ویژه، خدمات آرایشگری و لباسشویی رایگان صرف کرده است. گوگل حتی در مورد روحیه و سلامت روان کارمندانش نیز حساس است و در این مورد پژوهش‌های بسیاری انجام می‌دهد. 

به عنوان مثال گوگل در تحقیقات خود به این موضوع پی برد که کارمندان زن پس از مادر شدن، اغلب کار را رها می‌کنند. گوگل برای حل این مشکل قوانین مرخصی دادن به والدین را اصلاح کرد و پس از آن فشار بر روی مادران شاغل تا 50 درصد کاهش یافت. 

در این رتبه‌بندی شرایط کار 230 هزار کارمند مشغول به کار در شرکت‌های بزرگ جهان مورد ارزیابی قرار گرفته و شاخص‌هایی مانند ارزش قائل شدن برای کارمندان سیاه‌پوست، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مبارزه با تعصبات ناآگانه و فراهم کردن محیطی امن و فراگیر برای کارمندان مد نظر قرار گرفته است.  

سطح حقوق و مزایای کارمندان، چگونگی استخدام نیروهای جدید، کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های جانبی، شناخت نسبت به کارمندان و ... از دیگر معیارهای انتخاب شرکت‌های ایده‌آل برای کار کردن بودند.

فهرست 10 شرکت ایده‌آل جهان برای کارکردن در سال 2017 عبارتند از:

1. گوگل
2. شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای وگمنز
3. گروه مشاوره بوستون
4. گروه مالی بِرد
5. گروه مالی ادوارد جونز
6. مرکز تحقیقات ژنتیک ژن‌تِک
7. شرکت فناوری و توسعه نرم‌افزار آلتیمیت سافت‌وِر
8. شرکت ذخیره‌سازی مجازی اطلاعات سِلزفورس
9. شرکت بیمه اکوییتی اینشورنس
10. شرکت خدمات مالی کوییکِن لونز


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار