گفتگوهایی از جنس نوروز؛

ارم: اردوی نوروزی تیم ملی بهترین سفر است/ بهترین خاطره عیدم سیزده بدر ورزشی ام بود

بانوی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت:حضور در اردوی تیم ملی برای من بهترین مسافرت است چرا که با تمام سختی ها به موفقیت خواهم رسید.

تیراندازیسمیرا ارم در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با توجه به اینکه مسابقات جهانی را در سال جدید پیش رو  داریم امسال عید هم مانند سال های گذشته بعد از چند روز اردوهای آمادگی شروع می شود و من تعطیلات را در اردو به سر می برم.

وی ادامه داد: حضور در اردوی تیم ملی برای من بهترین مسافرت در ایام نوروز است که سختی دارد اما در نهایت هدفش شیرین است.

ارم درباره بهترین خاطره خود از عید گفت: بهترین و شیرین ترین خاطره من مربوط به روز 13 فروردین سال 94 است که با کادر فنی تیم ملی در اردو روز طبیعت را جشن گرفتیم و خاطره قشنگی را آن روز رقم زدیم.

وی در مورد بهترین خاطره و تلخ ترین خاطره دوران ورزشی خود عنوان کرد: بهترین خاطره من به مسابقات جهانی کرواسی بر می گردد که علاوه بر کسب عنوان قهرمانی موفق شدم سهمیه پارالمپیک ریو را بدست آوریم و برای من یک تیر و دو نشان بود و باید بگویم خاطره تلخی از ورزش ندارم و تمام شکست ها هم برای من کسب تجربه بوده است.

ارم درباره هدفش در سال 96 ادامه داد: از بعد مسابقات پارالمپیک تمرینات بدنسازی ام را آغاز کردم تا آماده وارد تیم ملی شوم چرا که هدفم در سال جدید کسب مدال های رقابت های جهانی است و امیدوارم که با دعای خیر مردم به موفقیت دست پیدا کنم.

ملی پوش تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: در سال جدید برای مردم کشورم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم که تمام ورزشکاران در مسابقات پیشرو موفق باشند و شاهد درخشیدن نام ایران در دنیا باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار