دادستان عمومی رودبار جنوب خبر داد

تسلیم شدن قاتل نزاع خانوادگی در عنبرآباد به همراه همدستش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از تسلیم شدن قاتل فراری به نام م.ع و همدستش به ناحیه سپاه پاسداران رودبار جنوب خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سهراب سالاری اظهار داشت: قاتل فراری به نام م.ع و همدستش به ناحیه سپاه پاسداران رودبار جنوب مراجعه و تسلیم قانون شدند که متهمان به همراه یک قبضه اسلحه شکاری تحویل دستگاه قضائی شده‌اند.

وی یادآور شد: در یک نزاع خانوادگی که ماه گذشته در شهرستان عنبرآباد رخ داد متاسفانه فردی به هویت "سعید نمدادی" به ضرب گلوله به قتل رسیده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه تحقیقات جهت دستگیری قاتل در دستور کار دادستانی قرار گرفت که  با رایزنی‌های انجام شده توسط متنفذین و ریش‌سفیدان محلی متهمان خود را به سپاه پاسداران رودبار جنوب تسلیم کردند.

وی با تقدیر از ریش‌سفیدان و متنفذین محلی گفت: این افراد نقش بسزایی در ایجاد صلح و سازش در برخی از دعاوی و همچنین برقراری امنیت در جنوب استان کرمان دارند.

سالاری عنوان کرد: با توجه به اینکه محل وقوع جرم در حوزه قضائی عنبرآباد بوده است متهمین تحت قرار بازداشت موقت تحویل دادستانی عنبرآباد جهت ادامه رسیدگی شدند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.