انجام ۱۵۰۰ ویزیت در طرح جهادی دستهای مهربان/ رایگان بودن معاینات سیستم ارجاع در دانشگاه علوم پزشکی تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در طرح جهادی دستهای مهربان که از اسفند ۹۲ شروع شده در هر نوبت ۱۵۰۰ ویزیت انجام می‌شود و بیماران ارجاعی از خدمات رایگان بهر‌ه می‌برند.

انجام ۱۵۰۰ ویزیت در طرح جهادی دستهای مهربان/ رایگان بودن معاینات سیستم ارجاع در دانشگاه علوم پزشکی تهرانعلی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سیستم ارجاع در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از موارد مهم و پیچیده کار طرح ارجاع پزشکان حاشیه شهر‌ها به بیمارستانهای سراسر کشور در صورت نیاز به بهترین بیمارستانهای شهر محل سکونت افراد بیمار ارجاع داده می‌شود.
 
وی بیان کرد: اجرای طرح ارجاع بیماران در حاشیه شهر‌ها وروستا از اسفند سال ۹۲ تحت عنوان طرح دستهای مهربان آغاز و تا به امروز ادامه دارد که با همکاری استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه ویزیت جهادی صورت می‌گیرد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: این طرح در سه تا چهار مرکز و با حضور پزشکان متخصصی در ۶ رشته مختلف در اواخر هفته این کار انجام می‌شود و یک هزار و ۵۰۰ ویزیت در عرض یک روز صورت می‌گیرد.
 
وی عنوان کرد: عمده هزینه معاینات و حتی ارجاع به بیمارستانهای کشور به صورت رایگان انجام می‌شود که در صورت زیاد بودن هزینه‌ها بخش خیلی کمی از آن به وسیله بیمار پرداخت می‌شود.
 
جعفریان افزود: به دلیل گنجایش پایین بیمارستان کودکان و امکان نداشتن گسترش آن قرار است یک بیمارستان دیگری در زمینی با مساحت ۷ هکتار در منطقه جنوب غرب تهران ساخته شو.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار