کرمان؛

افتتاح دبستان دخترانه تمام هوشمند شاهد بردسیر

مدیر دبستان شاهد شهرستان بردسیر گفت: اولین مدرسه هوشمند دخترانه شاهد استان در بردسیر افتتاح شد.

افتتاح دبستان دخترانه تمام هوشمند شاهد بردسیر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ فاطمه امیرپورسعید مدیر دبستان دخترانه شاهد شهرستان بردسیر گفت: این دبستان پس از ابلاغ ستادشاهد استان مبنی بر هوشمندسازی از ابتدای سال ۹۵ ازنظر سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و با ۱۳بردهوشمند ،۱۰لب تاپ،۱۴کامپیوتر آموزشی و اداری و ۱۴ویدئو پروژکتور با اعتبار ۷۲۰ میلیون ریال از محل شهریه مدرسه نسب به آموزش دانش آموزان شاهد اقدام کرده است.

وی ازدیگر اقدامات هوشمند سازی این مدرسه به راه اندازی دوگیت سیستم حضور غیاب و آزمون های آنلاین اشاره کرد.

امیرپورسعید افزود: محتوای الکترونیکی متفاوتی‌ نسبت به سایر مدارس برای تدریس در این مدارس در نظر گرفته که در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: ۳۳۹ دانش‌آموز در دبستان‌ دخترانه شاهد شهرستان بردسیرمشغول به تحصیل هستند.

مجید نجف پور، فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش دراین افتتاحیه گفت: مدرسه هوشمند به عنوان يکي از مهمترين مولفه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران، يک سازمان آموزشي و پرورشي پويا و يادگيرنده است که در جهت فرآيند يادگيري و بهبود مديريت به صورت نظام يافته بازسازي شده است تا دانش آموزان سطوح مختلف را براي زندگي در عصر اطلاعات و ارتباطات آماده کنند. 

وی افزود: يک مدرسه ي هوشمند، به عنوان يک سازمان يادگيرنده، در طول زمان تکامل يافته، و به طور مستمر، کارکنان حرفه اي خود، منابع آموزشي و توانايي هاي اجرايي اش را توسعه مي دهد.

نجف پور روند اجراي کليه فرآيندها اعم از مديريت، نظارت، کنترل، ياددهي ، يادگيري، منابع آموزشي و کمک آموزشي، ارزشيابي، اسناد و امور دفتري، ارتباطات و مباني توسعه آنها،  در جهت بهبود نظام آموزشي و تربيتي پژوهش را از خصوصیات این مدارس برشمرد. 

وی ابراز امیدواری کرد : درآینده نزدیک سایرمدارس شهرستان نیز به سمت هوشمندسازی هدایت شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار