اهواز؛

اخلاق مداری مهمترین پیام مسابقات وزنه برداری جام فجر

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:اخلاق مداری مهمترین پیام مسابقات وزنه برداری جام فجر بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مهمترین پیامی که می توان از مسابقات وزنه برداری جام فجر دریافت کرد اخلاق مداری حاکم بر این مسابقات بود.

افشین حیدری اظهار کرد: مسابقات جام فجر در بالاترین سطح ممکن برگزار شد و نمره قبولی از فدراسیون جهانی گرفتیم.

وی با اشاره به این که عملکرد وزنه‌برداری خوزستان در این مسابقات نشان داد که توانایی برگزاری مسابقات بزرگتر را داریم افزود: وزنه برداران خوزستان در این رقابت ها به خوبی درخشیدند و نشان دادند که در آینده حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

حیدری عنوان کرد: ورزش خوزستان و به خصوص وزنه برداری می تواند گام های موثری در پیشرفت ورزش کشور داشته باشد لذا باید توجه بیشتری به آن شود.

وی بیان داشت: تیم منتخب استان در کنار سایر تیم ها رقابت سالمی ایجاد کرد که این موضوع برای آینده وزنه برداری کشور بسیار مفید است.

حیدری افزود: بنا داریم با برنامه ریزی مناسب بحث استعدادیابی را در ورزش استان گسترش دهیم چرا که این امر موجب شکوفایی ورزش کشور خواهد شد.

وی گفت: بسیار خرسندیم که یکی از بهترین مسابقات بین المللی در بالاترین سطح از اخلاقیات برگزار شد و باید به تمام کسانی که برای برگزاری این رویداد بزرگ تلاش کردند، تبریک گفت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به حاضرین، عنوان کرد:  اینک شما به عنوان ورزشکار، پیشکسوت و مربی، بخشی از تاریخ خوزستان خواهید بود و هرگز حضور سبز شما فراموش نخواهد شد. امیدوارم با خاطره ای خوش و دلی شاد این جا را ترک کنید. مردم خوزستان نیز شما را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.