حمایت بنیاد علم از پژوهش‌ها و سمینارهای علمی کشور

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی فناوری گفت: ستاد حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی از پژوهشگران و و سمینارهای علمی حمایت می‌کند.

حمایت بنیاد علم از پژوهش‌ها و سمینارهای علمی کشورنصرت الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمایت این ستاد از پژوهش‌های دانش آموزانی و دانشجویی اظهار داشت: بنیاد علم ایران در راستای ارتقای بار علمی کشور از پژوهشگرهای دانش آموزی و دانشجوی و دانش آموزی حمایت همه جانبه کاری، مالی و تجهیزاتی انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: خانه پژوهش سراهای دانش آموزی با هدف آشنایی هر چه بیشتر با علم و تحقیقات و پژوهش راه اندازی شده است تا بچه‌ها با روش‌های نوین و خلاقانه بیشتر آشنا شوند.

ضرغام ادامه داد: ستاد حمایت از پژوهشگران و نو آوران از همایش‌های علمی و پژوهشی بسیاری حمایت همه جانبه مالی انجام داده است و برای کار تحقیق و پژوهش مکان‌های خوبی را در اختیار محقق و پژوهشگران گذاشته است.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی فناوری عنوان کرد: طرح‌های نو آورانه، کاربردی و پایان نامه‌های مقاطع دکترا و ارشد که قابلیت فناوری و تبدیل علم به ثروت دارد مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرد.

وی گفت: بنیاد علم ایران با تشکیل کارگروه‌های مختلف سعی در ارتقای ارائه خدمات پژوهشگران و نو آوران دارد و در سال آینده این کار با قوت بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار