حواشی داغ نشست خبری لاریجانی با خبرنگاران؛

وقتی «لایو استوری» اینستاگرام لاریجانی فعال می‌شود/ دلتنگی رئیس برای خبرنگار پیشکسوت

دومین نشست خبری علی لاریجانی در سال 95 از حواشی بی بهره نماند.

وقتی «لایو استوری» انیستاگرام لاریجانی فعال می شود/ سنگ تمام فیلسوف برای «شیخ حسن»
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری رئیس مجلس در آخرین روزهای سال 95 در حالی آغاز شد که وی به سکوت جلسه انتقاد  کرد و از دلتنگی‌اش به مردوخی خبرنگار پیشکسوت گفت.

دومین نشست خبری علی لاریجانی در سال 95 بعد از ظهر امروز در محل مجلس مشروطه با حضور بیش از 200 خبرنگار داخلی و خارجی برگزار شد.

علی لاریجانی ملقب به «فیلسوف بهارستان» راس ساعت 14:30 دقیقه در جایگاه سخنران جلسه قرار گرفت.

لاریجانی که هنوز روی صندلی‌اش جابه جا می شد، خطاب به حضار رسانه‌ای با ته خنده ای گفت: فکر می کنم این گزارش رسانه ای ما، آخرین گزارش سال ما باشد، اگر شما شیطنت نکنید.

البته لاریجانی تلویحا به این نکته اشاره می کرد که ما هستیم هنوز ...

گوش تا گوش سالن مشروطه عکاسان در حال تردد بودند و دروبین هایی هم از قبل این مراسم را به صورت زنده روی آنتن صدا و سیما می فرستادند.

با این حال عوامل صفحه اینستاگرام لاریجانی هم آرام ننشسته بودند و فردی هم از نشست مذکور با دروبین آخرین سیستمش فیلم برداری می کرد تا تصاویر نشست خبری را به صورت «لایو استوری» روی اینستاگرام لاریجانی بارگذاری کند. 

البته این اظهارات به نقل از فردی که در این مراسم این مسئولیت را بر عهده داشت منعکس شد.

با این حال نشست خبری لاریجانی با گزارش وی درباره مصوبات مجلس در ماه های اخیر ادامه داشت تا اینکه فیلسوف بهارستان نیم ساعتی صحبت کرد و البته به نکات مهمی هم درباره مصوبات اخیر مجلس اشاره کرد.

**جبهه لاریجانی

سرانجام پرسش های داغ خبرنگاران آغاز شد.

اما لاریجانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای تشکیل جبهه مردمی به دنبال شما آمدند و یا نیامدند و یا اینکه آمدن و شما نپذیرفتید؟ و اینکه شما کاندیدای ریاست جمهوری خواهید شد و یا خیر؟ توپ را در زمین دیگری انداخت و گفت که ما کارهای مهم تری در کشور داریم؛ من مصلحت نمی دانم به انتخابات ورود کنم.

لاریجانی ادامه داد: "من بعد از نماز صبح تمام فکر و ذکرم بررسی امور مجلس است تا کارها خوب پیش رود".

البته وی گفت که با جبهه مردمی انقلاب پیش از تشکیلش جلسه نداشته است و اگر هم به وی پیشنهاد می دادند وقت لازم برای این موضوع وجود نداشت.

البته حواشی سوالات درباره جبهه مردمی تمام نشد و موضوع به نامزد ریاست جمهوری این جبهه رسید.

لاریجانی در پاسخ به سوالی درباره اینکه صحبت های ضد و نقیضی نسبت به کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی برای انتخابات سال آینده مطرح می شود که از طرفی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، وی را در صدر لیست خود قرار می دهد، از طرفی دفتر ایشان مساله را تکذیب می کنند، آیا مشکلی به لحاط استعفا وجود دارد یا خیر؟ گفت: باور کنید من بی تقصیرم...

**پای روی سیم

اما در حین این اظهارات یک دفعه پای یک خبرنگار روی سیم رفت.

در حالی که لاریجانی به سوال‌های رسانه‌ها پاسخ می داد، یکی از خبرنگاران بی تقصیر و ( دانا و با تجربه) یک دفعه در مقابل قاب تصویر برداران جلسه قرار گرفت که باعث شد تصویربرداران همگی باهم درمیان صحبت لاریجانی، با صدایی آهسته به وی اعتراض کنند که آن خبرنگار هم ضمن پذیرش اشتباه خود از آنها عذرخواهی کرد و در ادامه در افق نشست خبری گم شد تا اینکه خبرنگاران هم به حواشی جلسه دامن بزنند.

**جای خالی «مردوخی»/ وقتی رئیس دلتنگ می شود!

اما اواسط این نشست خبری بود که رئیس مجلس شورای اسلامی با خنده خطاب به خبرنگاران گفت: امروز قدری جلسه ساکت نیست؟! به نظرم آقای مردوخی در جلسه حضور ندارد! که این مسئله باعث خنده حضار شد چرا که وی همچون سایت خبری اش به نام "طوفان نیوز" همواره در نشست خبری ریاست مجلس طوفان به پا می کرد و البته شعر هم در مدح رئیس می خواند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار