یزد؛

تقدیر از واگذاری حق انتفاع 30 ساله دو باب کتابخانه در استان یزد

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از واگذاری حق انتفاع 30 ساله دو باب کتابخانه در استان یزدتقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیام‌های جداگانه‌ای از امام جمعه شهر احمدآباد و رئیس هیأت امنای مهد قرآن صاحب‌الزمان(عج) شهر مروست به دلیل واگذاری حق انتفاع 30 ساله ساختمان دو باب کتابخانه در استان یزد قددرانی کرد.

در پیام تشکر علیرضا مختارپور خطاب به حجت‌الاسلام حسین صابری، امام جمعه احمدآباد آمده است:
بدین وسیله از اقدام خیرخواهانه جنابعالی در واگذاری حق انتفاع کتابخانه عمومی مصلای شهر احمدآباد بخش مرکزی شهرستان اردکان به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماید. امید است خداوند متعال به جنابعالی و همکاران محترم‌تان جزای خیر عنایت فرماید.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همچنین در پیام مشابهی، از غلامرضا قانع، رئیس هیأت امنای مهد قرآن صاحب‌الزمان(عج) شهر مروست به دلیل واگذاری حق انتفاع کتابخانه عمومی شهید صدوقی شهر مروست از توابع شهرستان خاتم قدردانی کرد.

کتابخانه عمومی مصلای احمدآباد شهرستان اردکان در فضایی به مساحت 200 مترمربع در دهه فجر سال جاری و با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان به بهره‌برداری رسید.


کتابخانه عمومی شهید صدوقی مروست نیز یکی از دو باب کتابخانه عمومی این شهر است که پیش از این در ساختمانی استیجاری دایر بود و به همت هیأت امنای مهد قرآن صاحب‌الزمان(عج)، ساختمان کنونی به مدت 30 سال در اختیار این کتابخانه قرار گرفت.


انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار