حمایت معاونت علمی فناوری از دانشگاه‌های تولید کننده اتاق‌های تمیز / آینده در اختیار انسان و افکار خلاقانه است

معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری گفت: معاونت علمی فناوری از دانشگاه‌های تولید کننده اتاق‌های تمیز حمایت مالی انجام می‌دهد و تا ۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف می‌دهد.

سورنا ستاری معاونت علمی فناوری رئیس جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمایت‌های معاونت علمی فناوری از طرح‌های کاربردی دانشگاه‌های کشور، اظهار داشت: همواره معاونت علمی فناوری از طرح‌های کاربردی و ایده‌های نو حمایت همه جانبه مالی و کاری انجام می‌دهد و در این راستا از ایده‌های خلاق جوانان نخبه‌های دانشگاهی حمایت می‌کنند. 

وی بیان کرد: معاونت علمی فناوری از دانشگاه‌های که در راستای تولید اتاق‌های تمیز تولید می‌کند حمایت مالی و تجهیزاتی انجام می‌دهند تا آن‌ها بدون هیچ دغدغه‌ای به تولید این اتاق‌های حیاتی و بسیار پر کاربرد بپردازند. 

ستاری تاکید کرد: در زمانی کشور دارای کمبود اتاق‌های تمیز بود، ولی امروزه خوشبختانه این اتاق‌های حیاتی و پر کاربرد به وسیله دانشگاه‌های کشور تولید می‌شود. 

معاون علمی فناوری ادامه داد: معاونت علمی فناوری بسته به نوع خدمت و کاری که دانشگاه‌های کشور در جهت تولید اتاق‌های تمیز انجام می‌دهند بین ۴۰ تا ۸۰ درصد هزینه‌های تولید اتاق تمیز را پرداخت می‌کند و این کار در نمایشگاه‌های تجهیزات همچنین شرکت‌های دانش بنیان دانشگاهی لوازم خریداری کنند از تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند. 

ستاری افزود: ما باید در کشور فضای رقابت پذیری را ترویج دهیم و در حال حاضر بیش از ۳ هزار شرکت دانش بنیان تشکیل شده است که بیشتر در حوزه‌های بیوتکنولوژی و آی تی فعال هستند. 

وی بیان داشت: ما باید در کشور محیط کسب کار تحت عنوان یک اکوسیستم ایجاد کنیم، زیرا معتقدیم که آینده در اختیار ما بوده و انسان سرمایه بزرگی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار