برنامه‌های عیدانه شبکه دو/ نوروز 96 به مرز خوشبختی می‌رسید

کلاه قرمزی ، سریال مرز خوشبختی و محله گل و بلبل از جمله برنامه‌های نوروزی شبکه دو سیما هستند.

برنامه های نوروزی شبکه دو /
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه دو سیما هر ساله به مناسبت نوروز  ویژه برنامه هایی را تولید و آماده پخش می کند.
 
برخی  از ویژه برنامه های گروه های اجتماعی ،معارف و ورزش  این شبکه  که در این ایام به پخش می رسند، به شرح زیر است:

شبکه دو سیما در نوروز 96 با تدارک عیدانه هایی ویژه در کنار نمایش بیش از 30 فیلم سینمایی و مستند، سریال ایرانی «مرز خوشبختی»،  «کلاه قرمزی»، «محله گل و بلبل»، «بهترین شو» با حضور عموهای فیتیله‌ای، دستپخت های خودمانی، پویانمایی های جدید و ... مخاطبان خود را همراهی می کند.
 
*شبکه دو علاوه بر پخش ویژه برنامه ای خاص و متفاوت به مناسبت آغاز سال نو و عید نوروز، سریال نوروزی شبکه دو با نام «مرز خوشبختی» به تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی حسین سهیلی زاده را در تعطیلات سال نو هر شب ساعت 21:30 از این شبکه روانه آنتن می کند.   
 
*همچنین پخش بیش از 30 فیلم سینمایی و 14 مستند نوروزی نیز در این ایام در نظر گرفته شده که فیلم های سینمایی هر روز ساعت 8 و بعدازظهر ساعت 17 و مستندهای نوروزی هر روز ساعت 7 به بینندگان این شبکه تقدیم می شود.
 
*مجموعه «کلاه قرمزی» ویژه سال 96 در جدول پخش برنامه هاى نوروزى این شبکه قرار دارد تا در سال جدید به همراه معرفی چند عروسک جدید لحظاتى با نشاط را به تمامى مخاطبان خود تقدیم کنند.   
 
*«محله گل و بلبل» یک داستان دنباله دار 15 قسمتی را برای پخش در ایام عید در نظر گرفته است. این مجموعه تدارک ویژه خود را هر روز ساعت 18:40 و بازپخش آن را ساعت 10:30 تقدیم مخاطبان می کند.
 
*برنامه «بهترین شو» با حضور عموهای فیتیله ای عنوان برنامه دیگری است که در قالب یک مسابقه استعدادیابی کودکان و نوجوانان، به تهیه‌کنندگی علیرضا آقایی و اجرای محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی در ایام نوروز جمعه ها ساعت 13:30 در جدول پخش برنامه های شبکه دو سیما قرار دارد.
 
*«خانه بی بی گندم» عنوان یک مجموعه عروسکی به تهیه کنندگی امین امانی است که در ایام عید هر روز ساعت 13:30 از این شبکه پخش می شود.
 
*«جیب جیب» با ساختاری پویانمایی برای مخاطبان خردسال این شبکه ارائه می شود. تهیه کننده و سرپرست نویسندگان: آزیتا رضایی و کارگردان این برنامه مجتبی ظریفیان است و هر روز ساعت 13:50 پخش می شود.
 
*برنامه «شهر به شهر» با بررسی آداب و رسوم مناطق مختلف ایران با حضور نوجوانان هر روز ساعت 14 از شبکه دو سیما پخش می شود. تهیه کننده این برنامه جواد خانی است.
 
*«مسابقه محله» با تهیه کنندگی و اجرای مسعود روشن‌پژوه در ایام عید نیز هر روز ساعت 14:15 به روی آنتن می رود.
 
*مسابقه «دست پخت های خودمانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی فریدالدین نیکجو و با اجرای حسین رفیعی و روشنک عجمیان است که چهره های عرصه های مختلف خوانندگی، بازیگری و فوتبال را طی یک مسابقه آشپزی در استودیو گرد هم آورده تا طی ایام نوروز برنامه هایی شاد و ویژه این ایام را به مخاطبان خود ارائه کند.
 
*برنامه «جای خالی بهار» که گفت و گوی است نوروزی در کنار سفره هفت سین بر مزار شهدای مدافع حرم به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد هر روز ساعت 12:50 از شبکه دو به نمایش در می آید و بازپخش آن ساعت 1:50 بامداد خواهد بود.
 
*برنامه «راهیان نور» عنوان مستند گزارشی هر روز ساعت 11:30 با برقراری ارتباط با مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شامل جبهه های خوزستان، ایلام و کرمانشاه را برای بینندگان خود فراهم کرده است.   
 
*سخنرانی های مذهبی به تهیه کنندگی مسعود پورفرج نیز هر روز ساعت 6 صبح روانه آنتن می شود.
 
*برنامه «کام شیرین» به تهیه کنندگی محمد یعقوبی و محمد سلیم کیا و کارشناسی و اجرای هومن نامور حاوی آموزش هایی پیرامون مهارت ها و آداب زندگی هر روز ساعت 11:50 از این شبکه پخش می شود.
 
*مستند «سفری دیگر» به تهیه کنندگی ایمان گودرزی در خصوص معرفی و نمایش آداب و رسوم نوروزی شهرهای ایران هر روز ساعت 14:30 در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار گرفته است.
 
*برنامه «سفر ایمن» گزارشی پیرامون ارائه آخرین اخبار ترافیکی سفرهای نوروزی و بیان نکات ایمنی رانندگی مخصوص تعطیلات سال نو به تهیه کنندگی مجتبی رنجبر هر روز ساعت 16:45 مقابل دیدگان بینندگان این شبکه قرار خواهد گرفت.   
 
*«نمادو» با رویکرد انعکاس حال و هوای نوروزی در سراسر کشورمان کاری از گروه اقتصاد و دانش به تهیه کنندگی هادی خدّادی است که هر شب ساعت 23:50 روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.
 
*برنامه «یه گله جا» به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی و با اجرای مجید قناد در 14 قسمت 45 دقیقه‌ای هر روز ساعت 9:30 پخش می شود. این برنامه سری جدید مجموعه عموقناد است که در قالب برنامه ای نمایشی ترکیبی مهارت‌های ویژه کودکان را آموزش می دهد.
 
*برنامه «از آسمان» (ویژه شهدای مدافع حرم) به تهیه‌کنندگی امیر خورشیدی‌فر، در 14 قسمت 10 دقیقه‌ای هر روز ساعت 12:50 از این شبکه پخش می شود. این برنامه شامل گفتگوی نوروزی در کنار سفره هفت‌سین بر مزار شهدای مدافع حرم است که هر شب 1:50 نیز تکرار می شود.
 
 
انتهای پیام/
 
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار