قم؛

برگزاری نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار در قم

نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار در قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نوزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازارو کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی و پانزدهمین جلسه کمیته تنظیم بازار و تامین ارزاق در سال 95 در محل دفتر معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری به ریاست مهندس موسوی برگزار شد.
 
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری مهندس موسوی گفت: جهت تنظیم بازار و عرضه مایحتاج ضروری بالاخص میوه شب عید تعداد 27 چادر توزیع  در استان قم برای رفاه حال همشهریان برپا شده است .
 
موسوی گفت : قیمت هر کیلو  پرتقال والنسی جیرفت  توزیع شده در مراکز عرضه کیلویی 3000 تومان  است که تا به امروز به میزان 85 تن در استان توزیع شده  است که طبق آمارهای گرفته شده مردم از  کیفیت و قیمت میوه های عرضه شده  رضایت دارند.
وی با اشاره به اعلام آمادگی استان در توزیع میوه و مایجتاج ضروری مردم  گفت : مقدار 1000 تن پرتقال مصری نیز جهت توزیع در بین همشهریان در سردخانه های استان در دسترس است .
 
وی با اشاره عرضه محصولات دامی ،گوشت قرمز و مرغ در استان گفت: گوشت بره نر بسته بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای به مبلغ 36000 تومان و در نمایشگاه های عرضه ارزاق و مایحتاج استان به مبلغ 35000 تومان و مرغ منجمد به مبلغ 5800 تومان توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.
 
در پایان جلسه کارگروه تنظیم بازار موصوبات شورای اسلامی شهر قم در خصوص نرخ های پارکومتر ، تاکسیرانی ، سازمان میادین ، کشتارگاه صنعتی ، آتش نشانی و سازمان پسماند نیز قرائت گردید.
 
انتهای پیام/ص
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار