احزاب در مهر ماه سال 1395/

از شیرین ترین مکروه تا طبابت ولایتی در پرواز

مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در مهر ماه سال 1395 را در این گزارش بخوانید.

از شیرین ترین مکروه تا طبابت ولایتی در پروازگزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدی نژاد قائل به جریانات سیاسی کشور نیست، جنگ برای مردم و مسئولان شیرین‌ترین مکروه بود ولباس پاسداری را مدتی به دلیل دغدغه‌‌ام در موضوع اقتصاد از تن بیرون آوردم، از مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درمهر ماه سال گذشته بود.


سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود تاکید کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری باعث پیشرفت سیاسی کشور می‌شود.


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی از مسائل سیاسی کشور از مباحث مذهبی جدا نشدنی است و باید در محافل مذهبی مطرح شود.


نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: ما امروز نیازمند یادآوری حقوق مردم و تکلیف مدیران هستیم. در فرهنگ حسینی بار مسئولیت مدیران نجومی است نه حقوق آنها.


احمد توکلی با بیان اینکه اگر با فساد مبارزه نکنیم حتما جمهوری اسلامی را ساقط می سازد، گفت: فساد هر حکومتی را ساقط می‌کند و این مساله فقط مربوط به جمهوری اسلامی نیست.


رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع در واکنش به مانور دریایی عربستان در خلیج فارس گفت: چنین مانورهایی نمی‌تواند جلوی خساراتی را که آنها در کشورشان به وجود آورده‌اند بگیرد.


عضو فراکسیون امید مجلس گفت: احمدی نژاد قائل به جریانات سیاسی کشور نیست.


حضور نداشتن احمدی نژاد در انتخابات به نفع مملكت استنشست خبری ماهانه محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین و رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری امروز 14 مهر ماه برگزار شد.


رییس اسبق رسانه ملی ابراز امیدواری کرد حسن روحانی رییس جمهور در مناظرات انتخاباتی شرکت کند.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.


روز دوشنبه 13 مهرماه، سه روز پس از آغاز رای‌گیری و در پی شمارش آرا، نتایج قطعی انتخابات سومین دوره ریاست جمهوری اعلام شد كه براساس آن، از مجموع 16 میلیون و 847 هزار و 717 رای ماخوذه، "آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای" با كسب 16 میلیون و 8 هزار و 579 رای، یعنی معادل 95 درصد كل آراء به عنوان سومین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شدند.


رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: دین، تاریخ و فرهنگ مشترک از جمله دلایل ارتباطات عمیق ایران و عراق است.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: امیدواریم که طرفداران احمدی‌نژاد همراه اصولگرایان، وحدت جبهه اصولگرایی را تقویت کنند.


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: قدرت موشکی امروز کشور، اقتدار نظامی، امنیتی، تسلیحاتی نتیجه آغاز کارهای عمده آن در زمان دفاع مقدس است.


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: موضوع وضعیت بررسی افراد دو تابعیتی در کمیسیون امنیت ملی در حال بررسی است و تا سه هفته آینده اعلام می‌شود‌.


قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در واکنش به بدعهدی‌های آمریکا در قالب برجام گفت: دعهدی‌های آمریکا تاکنون چند بار اتفاق افتاده و طرف آمریکایی تاکنون برجام را نقض کرده است.


عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی خبر داد.


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ برای مردم و مسئولان شیرین‌ترین مکروه بود


وزیر سپاه در زمان دفاع مقدس گفت: نیروهای هوایی و دریایی خوب است اما آن نیرویی که جنگ را به پایان می رساند، نیروی زمینی است. نیروی زمینی سپاه پاسداران شاید 5برابر نیروی زمینی آمریکا است.


دفتر رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک فایل صوتی منتسب به سخنگوی ولایتی را که در فضای مجازی انتشار یافته تکذیب کرد.


مركز اسناد انقلاب اسلامی گزارشی با عنوان "نقش رژیم آل‌سعود در جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه ایران" منتشر کرد.


وزیر سابق نقت با تاکید بر لزوم تغییر مدل اقتصادی کشور گفت: اقتصاد ما روی ریل منطقی نیست.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهدا، ایثارگران و حتی دشمنان ما از شعارهای جمهوری اسلامی هم متوجه شدند، پس چرا عده‌ای در داخل کشور پیام انقلاب را نمی‌گیرند؟


عضو حزب مردم سالاری گفت: محوریت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گزینه نهایی جریان اصلاحات است و همه در این قالب فعالیت خواهند کرد.


علی‌اکبر ولایتی در جریان سفر به عراق، یک زن بیمار اورژانسی عراقی را در هواپیما مداوا کرد.


مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: آمریکایی ها برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به این عملیات موصل نیاز داشتند.


رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: مواضع مشترک ایران و برزیل در صحنه بین المللی بسیار مهم و نزدیک به هم است.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هیچ محوریتی درجریان اصولگرایی تصمیم گیرنده نیست و گروهی محور گروه دیگر نیست.


نماینده سابق مجلس گفت: جامعه روحانیت مبارز با توجه به سوابقی که دارد می‌تواند محور مطلوبی برای به وحدت رسیدن اصولگرایان باشد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید جلوی دشمن را در سنگر اول گرفت؛ چراکه آنجا خاکریز ما است و ما در سوریه برای منافع خود می‌جنگیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار