پوشش سراسری مراکز یادگیری محلی برای ارتقای سطح سوادآموزی

معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی گفت: در سراسر کشور 300 مرکز یادگیری محلی به ارائه خدمات متعدد در حوزه سوادآموزی می‌پردازند.

محمد مهدی زاده معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های در نظر گرفته شده برای ارتقای سطح سواد آموزی 300 مرکز یادگیری محلی در قالب طرحی ملی برای گسترش سواد آموزی در نظرگرفته شده است. 
 
وی ادامه داد: در این طرح علاوه برمهارت خواندن و نوشتن سایر مسائل همچون مهارت زندگی مورد توجه قرار می‌گیرد و تمامی افراد مشمول سواد آموزی امکان بهره‌مندی از این طرح را دارند.
 
معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی اظهار داشت: از جمله دیگر اقدامات در نظر گرفته شده آموزش اولیای بی‌سواد بوده که از میان 600 هزار نفر، 400 هزار نفر را در سراسر کشور آموزش دادیم.
 
مهدی زاده افزود: برخی از افراد که در این آمار وجود ندارند آموزش ناپذیر بوده یا مدرک سواد آموزی را با وجود شرکت در دوره‌ها کسب نکردند.
 
وی تصریح کرد: دستاوردهای خوبی با توجه به طرحهای ارائه شده داشتیم و در طرح مراکز یادگیری محلی مشهد بیشترین مرکز یادگیری را برای تحت پوشش قرار دادن سواد آموزان ایجاد کرده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار