اردبیل؛

11 نقطه حادثه خیز جاده اردبیل-سرچم حذف شد

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 11 نقطه حادثه خیز جاده اردبیل به سرچم در داخل حوزه استحفاظی شهرستان خلخال حذف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی یوسف زاده با بیان اینکه راه اصلی اردبیل به سرچم از ایمن ترین جاده های استان با کمترین حوادث رانندگی جاده ای است افزود: با حذف 11 نقطه حادثه خیز در این جاده از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سطح ایمنی این مسیر ارتقا یافت.

وی همچنین به راه اندازی سیستم روشنایی گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم اشاره کرد و گفت: 6کیلومتر از طول مسیر پروژه روشنایی گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم در داخل حوزه استحفاظی استان اردبیل روشن شده و 7 و نیم کیلومتر از باقیمانده مسیر تیرگذاری شده و چراغ های این جاده ارتباطی مه گیر بهار سال آینده روشن خواهد شد.

23 کیلومتر از مسیر 70 کیلومتری جاده خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی و راهداری اداره راه و شهرسازی خلخال و 47 کیلومتر نیز در حوزه گیلان واقع شده است.

گردنه الماس واقع در جاده کوهستانی خلخال به اسالم در 18 کیلومتری شهر خلخال به عنوان سخت ترین و صعب العبورترین گردنه از لحاظ امدادی در استان اردبیل است که در فصول سرما همواره برای راهداران، امدادگران و مسافران عبوری دردسر ساز است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار