یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برنامه ریزی مناسب ، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی

یک کارشناس اقتصادی گفت:مسیر دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی باید برای مردم و مسئولین مشخص شود و می‌توان با یک برنامه ریزی دقیق یک ساله به سرعت به این اهداف مهم دست یافت.

سلیمان عباسی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی و ضرورت تحقق آن درسال جاری افزود: همه مسئولین و دستگاه‌ها باید درجهت تحقق این شعار حرکت کنند تا بتوانند مسیر توسعه کشور را هموار سازند.

وی در ادامه با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی، از وابستگی کشور به کشورهای بیگانه می کاهد عنوان کرد:مسیر دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی باید برای مردم و مسئولین مشخص شود و می‌توان با یک برنامه ریزی دقیق یک ساله به سرعت به این اهداف مهم دست یافت.

عباسی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی پایدار به همراه دارد، یادآورشد:توسعه صادرات و حضور در عرصه‌های بین المللی می‌تواند اقتصاد کشور را پویا کند.

این کارشناس اقتصادی اظهار کرد: تعیین یک دستورالعمل اجرایی دقیق برای تمام دستگاه‌های خصوصی و دولتی لازمه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است به گونه ای که تا کنون با برنامه ریزی مناسب در برخی حوزه ها همچون پزشکی و دارویی توانسته ایم پیشرفت داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار