سمنان؛

جوی آرام پیش بینی هواشناسی برای استان

بیشینه هوای مرکز استان در روز چهارشنبه ۱۷ درجه بالای صفر و شش درجه بالای صفر و در روز پنج شنبه ۱۹ درجه بالای صفر و هفت درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

آسمان غالب نقاط استان سمنان همزمان با صبح چهارشنبه، بیست و پنجم اسفندماه۹۵، صاف همراه با جوی پایدار است و به طور میانگین دمای هوای هشت شهر استان، ۱۱درجه بالای صفر گزارش می شود همچنان دمای هوای کنونی شهر سمنان ۱۲درجه بالای صفر است و جو پایدار کنونی این شهر در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز تداوم خواهد داشت.
 
بیشینه و کمینه هوای مرکز استان در روز چهارشنبه ۱۷ درجه بالای صفر و شش درجه بالای صفر و در روز پنج شنبه ۱۹ درجه بالای صفر و هفت درجه بالای صفر پیش بینی می شود.
 
آسمان شاهرود نیز شرایط مشابهی دارد با این تفاوت که دمای هوا در این پرچمعیت ترین شهرستان استان، کمی خنک تر است بیشینه و کمینه دمای هوای این شهرستان طی روز چهارشنبه ۱۶ درجچه بالای صفر و هفت درجه بالای صفر است و هیچ پدیده خاص جوی در این شهرستان طی امروز و فردا رخ نخواهد داد اما پیش بینی هواشناسی برای ارتفاعات این شهرستان افزایش ابر و کاهش دما خواهد بود.
 
هموطنانی که قصد حضور در جنگل ابر شاهرود را در طی روزهای پایانی هفته دارند باید بدانند که در روز های پنج شنبه و جمعه و همزمان با غروب خورشید، بارش باران در جنگل ابر محتمل خواهد بود.
 
دامغان امروز دمای هوای ۱۱ درجه بالای صفر را تجریه می کند و تنها پدیده جوی این شهرستان وزش باد هشت کیلومتر بر ساعت شمالشرقی است این شهرستان نیز پدیده خاص جوی را در آخرین پنج شنبه سال۹۵ مشاهده نخواهد کرد اما در ساعات پایانی شامگاه چهارشنبه دمای هوا قدری سرد خواهد شد.
 
شرایط میامی نیز بی تاثیر از سایر شهرستان های استان نیست آسمان این شهرستان صاف همراه با ابرهای پراکنده و در برخی نقاط وزش باد پیش بینی می شود دمای هوای کنونی این شهرستان ۹درجه بالای صفر است و بیشینه و کمینه دمای هوای میامی به ترتیب ۱۶ و هفت درجه بالای صفر عنوان می شود شرایط اما در بخش رضوان کمی متفاوت است این بخش باوجود عدم وجود بارش هوایی نسبتا سرد را تجربه می کند به گونه ای که برودت هوا در شامگاه چهارشنبه در اینبخش به سه درجه بالای صفر می رسد.
 
آسمان صاف، همراه با ابرهای پراکنده پیش بینی هواشناسی برای گرمسار و آردان این دو شهرستان همسایه است هم اکنون دمای گرمسار ۱۳ و آردان ۱۲درجه بالای صفر است و پدیده خاص جوی در این دو شهرستان دیده نمی شود.
 
در مجموع باید گفت جو غالب نقاط استان آرام است و آخرین پنج شنبه سال۹۵، بدون رخداد خاص طبیعی طی خواهد شد اما کاهش دو تا سه دجه ای دما از روز شنبه برای استان، پیش بینی می شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار