گفتگوی ویژه با فریدون جیرانی در «سینما دو»

فریدون جیرانی، منتقد سینمایی، تهیه کننده و کارگردان کشورمان در برنامه «سینما دو» حاضر می‌شود.

گفت و گوی ویژه با فریدون جیرانی در «سینما دو»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ فریدون جیرانی که پیش از این سابقه حضور در جایگاه مجری و کارشناس برنامه‌ای سینمایی را داشته، در «سینما دو» در کنار «جواد طوسی» کارشناس و منتقد سینمایی و «محمد خزاعی» مجری- کارشناس برنامه می نشیند تا پیرامون اهمیت قهرمان پردازی در آثار سینمایی ایران و مسائل پیرامون آن به بحث و گفت و گو بپردازد.
 
از فیلم‌های مهمی که جیرانی کارگردانی آن‌ها را به عهده داشته است، می‌توان به قرمز، شام آخر، صورتی، سالاد فصل، پارک‌وی و ... اشاره کرد. او در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «خفگی» حضور داشت.
 
«سینما دو» با نگاهی جامعه شناسانه به نقد و بررسی آثار سینمایی می پردازد. این برنامه غالبا هر هفته میزبان یک کارگردان سینمای ایران است که با حضور منتقدین و کارشناسان برنامه به بحث و تبادل نظر پیرامون سینمای اجتماعی و آثار موجود در این عرصه می پردازند.

از عوامل دست اندرکار این برنامه سینمایی می توان به زهرا غزنویان و حامد جلیلوند؛ نویسندگان برنامه، مجید میر فخرایی؛ طراح دکور، بهزاد عبدی؛ موسیقی متن، مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی و مشاور رسانه ای؛ مینا مقرب صمدی اشاره کرد.

برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی کاری است از گروه نهادهای اجتماعی که پنجشنبه هر هفته ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
 
 
انتهای پیام/
 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار