رتبه‌ی نخست رایکونن و فراری در آزمون پیش‌فصل فرمول یک 2017

درحالی‌که رقابت‌های فصل جدید فرمول یک، به‌زودی در استرالیا شروع می‌شود، خودروی فراری با رانندگی کیمی رایکونن توانست بهترین زمان را در رقابت پیش‌فصل در بارسلونا ثبت کند.

رتبه‌ی نخست رایکونن و فراری در آزمون پیش‌فصل فرمول یک 2017به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس بنز مثل سال گذشته امید اول قهرمانی در فرمولا وان محسوب می‌شود و قرار است امسال از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع کند؛ اما در پیش فصل نتوانست زمانی بهتر از راننده‌ی بزرگ فراری به‌ دست آورد. لوئیز همیلتون، قهرمان فصل قبل و والتری بوتاس، رانندگان این فصل تیم مرسدس هستند که به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و چهارم این رویداد ایستادند.

همیلتون در پایان رقابت پیش‌فصل به خبرنگاران گفت:من می‌توانم تمام اتفاقات سال گذشته را به خاطر بیاورم، مثل اینکه برای من به اندازه‌ی چند هفته بیشتر طول نکشید. من و والتری بوتاس بهتر از قبل، مثل یک تیم در کنار هم کار می‌کنیم و او اکنون بسیار خوب عمل می‌کند. ما فراز و نشیب زیادی با خودروهایمان تجربه کرده‌ایم و تغییراتی زیادی در آن‌ها اعمال کرده‌ایم. من از آنچه به دست آورده‌ایم خوشحالم و اطمینان دارم که هر آنچه لازم بود از پیش فصل آموختیم تا با قدرت در ملبورن حاضر شویم.

گروسجان در فرمول یک

رومن گروسجان راننده‌ی شماره ۸ تیم هاس که ۷۶ دور را در بارسلونا کامل کرد و بهترین زمانش او را به رتبه‌ی دهم رساند، با مشکلاتی در هدایت خودرو مواجه بود.

گروسجان در پایان این رقابت به خبرنگاران گفت: شما پس از آزمون پیش‌فصل باز هم نمی‌توانید خود را صد درصد آماده‌ی حضور در استرالیا تصور کنید؛ ما فقط ۸ روز برای تست خودروها زمان داشتیم که فقط چهار روز آن برای رانندگی اختصاص داشت و یکی از آن‌ها هم در پیست خیس انجام شد. برای تیم‌های بزرگ همه‌چیز آماده است؛ اما برای ما هنوز مسائلی حل‌نشده باقی مانده‌اند و این جذابیت فرمول یک است. من فکر می‌کنم تیم ما ایده‌های خوب و سازنده‌ای برای بهبود خودروها دارد و مسلما در استرالیا بهینه‌سازی‌هایی را شاهد خواهیم بود. من و کوین مگنوسن متوجه شده‌ایم که نقاط قوتمان کجا است.

منبع:زومیت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار