کرمانشاه؛

قدر دانی فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی از فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به واسطه کسب رتبه برتر قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش در بین فرماندهان انتظامی استان ها قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ پاسدار "حسین اشتری" با اهدای لوح تقدیر به سردار "منوچهر امان اللهی" که در بین فرماندهان انتظامی استان ها رتبه برتر قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش را کسب کرده بود، قدردانی کرد.
در این پیام آمده است:
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مفتخر به داشتن کارکنان شریفی است که مدال با ارزش مجاهد فی سبیل ا... را از جانب رهبر و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) بر گردن آویخته اند و با فداکاری و شجاعت خدمت به مردم شهیدپرور ایران اسلامی را پیشه خود کرده اند.
کارکنان خدوم ناجا، عزت، رحمت و اقتدار را سرلوحه عمل خویش قرار داده و می کوشند با ارتقای دانش، بینش و مهارت خود، پلیسی سالم و امین، قوی و مقتدر، هوشمند و پیچیده، سریع و بهنگام، اهل بیان و تفاهم با مردم باشند.
به منظور تسریع و دستیابی به این اهداف بلند، دستور العمل قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش ناجا در سال 1394 تدوین و برای اجرا، ابلاغ شد. در سایه الطاف خداوند حکیم و با همت و تلاش جهادی آحاد فرماندهان، مدیران، رؤسا و کارکنان ناجا یک سال و نیم بعد از اجرای دستورالعمل، کاهش خسارات جانی و مالی کارکنان، افزایش عملیات های موفق و رضایتمندی مردم، حکایت از توفیقات قابل توجه اجرای این دستورالعمل دارد.
بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از عموم همکاران ارجمند بویژه جنابعالی که رتبه برتر در بین فرماندهان انتظامی استان ها را کسب کرده اید، اعلام می دارم و موفقیت شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و رهبری داهیانه مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار