اعتراض یک پرسپولیسی به عدم دعوت از 4 سرخپوش به تیم ملی +تصاویر

مهرداد میناوند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به انتشار فهرست تیم ملی فوتبال از سوی کارلوس کی روش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته لیست تیم ملی کشورمان اعلام شد و در آن، نامی از برخی از ستاره های پرسپولیس نظیر سروش رفیعی و محسن مسلمان دیده نمی شود. در همین رابطه مهرداد میناوند بازیکن سابق سرخ پوشان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

مهرداد میناوند در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"لیست جدید تیم ملی اعلام شد و باز هم جای خالی ستاره های پرسپولیس دیده می شود، واقعا با کدام منطق می شود سروش رفیعی و محسن مسلمان را نادیده گرفت؟ چگونه می شود حسین ماهینی مطمئن و کمال جنگنده را ندید؟ من نمی خواهم آرامش تیم ملی را بر هم بزنم اما واقعا کار کیروش چیزی جز لجبازی نیست. واقعا محسن و سروش باید چه کار می کردند تا به تیم ملی برسند؟ مگر بهتر از آنها داریم؟ من آنقدر از بازیکنان تیمم حمایت می کنم تا یک نفر حق آنها را بدهد، خواهش من از بازیکنان این است که با قدرت ادامه دهند و روحیه و انگیزه خود را نبازند چون آینده متعلق به آنهاست."

اعتراض یک پرسپولیسی به عدم دعوت از 4 سرخپوش به تیم ملی

لازم به ذکر است؛ کارلوس کی‌روش برای اردوی تدارکاتی تیم ملی که از ۲۶ تا ۲۸ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود، ۱۹ بازیکن را دعوت کرد. بر همین اساس اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
محمدرضا اخباری، علیرضا بیرانوند، محمد رشید مظاهری، رامین رضاییان، وریا غفوری، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمد انصاری، مسعود ابراهیم‌زاده، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، عزت‌الله پورقاز، مهدی ترابی، مرتضی تبریزی، ساسان انصاری، احسان پهلوان، مهدی طارمی و وحید امیری.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
انصافاسروشه و محسن مسلمان باید دعوت میشدند
آخرین اخبار