ساری؛

دستگاه قضايی پشتیبان نیروی انتظامی درمأموريت ها

دستگاه قضايی با تمام توان قانونی از ماموريت های نیروی انتظامی در تامين نظم و امنيت پشتيبانی می كند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام ملا کریمی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نکا با بيان اينكه نیروی انتظامی علی رغم تنوع و گستردگی ماموريت ها توانسته با تكيه بر توانمندی، پشتكار، احساس مسئوليت و تلاش های شبانه روزی كاركنان خود ،كارنامه درخشانی در برقراری امنيت پايدار در این شهرستان به دست آورد، گفت: اقشار مختلف مردم و مسئولان بايد پليس را در تأمين و حفظ امنيت ياری و پشتيبانی كنند.

وی مبارزه و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و دستگيری افراد شرور و متنازع كه با فعاليت مجرمانه خود آرامش مردم را برهم می زنند را اولويت مهم ماموريتی دستگاه قضايی و انتظامی عنوان كرد و افزود: حاكميت امنيت پايدار در جامعه، جلب رضايت مردم، گسترش عدالت اجتماعی و ناامنی مجرمان آرمان مشترك دستگاه قضايی و انتظامی است.

حجت الاسلام ملاکریمی با قدرداني از تلاش های پليس، از ناجا به عنوان یکی از كارآمدترين نهاد در تأمين امنيت ياد كرد و گفت: دستگاه قضايی با حداكثر توان قانونی از ماموريت های ناجا در تامين نظم و امنيت حمايت و پشتيبانی می كند.

سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی نکا نیز گفت: با تعامل مطلوب و مثبت دو سازمان می توان گام های مستحكمی در پيشگيری و كنترل جرايم و آسيب های اجتماعی برداشت.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار