تولید رنگ ضد امواج در کشور

مخترع و مدیر عامل یک شرکت فناور از تولید نوعی رنگ در کشور خبر داد که با ایجاد عایق مقابل امواج مضر باعث حفظ سلامتی بدن می‌شود.

علی زینلی مخترع و مدیر عامل یک شرکت فناور در زمینه فناوری های نوین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به افزایش انواع آلاینده های نوین در کشور اظهار داشت: متاسفانه آلاینده های نو در کشور رو به افزایش بوده و همین مسئله سبب بروز مشکلاتی در زندگی افراد شده و زندگی شهرنشینی تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است. 

وی بیان کرد: آلاینده های نوین سبب ایجاد عوارض گوناگونی بر بدن افراد می شود و همین امر لزوم ایمن سازی بشر و کاهش آلودگی ها را می طلبد.

زینلی ادامه داد: متاسفانه امواج الکترومغناطیسی در پیرامون محیط زندگی افراد به وفور وجود دارد و امواج وای فای موبابل تلفن های بی‌سیم و همچنین دکل های مولد امواج باعث بروز مشکلاتی می شوند.

وی با بیان اینکه رنگ تولید شده قابل استفاده در منازل است، تاکید کرد: این رنگ خاصیت جذب امواج مضر را دارا بوده و از سازمان های بین‌المللی در دنیا گواهی تایید دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب های امواج الکترومغناطیسی ناشی از موبایل و اینترنت توانستیم رنگی را طراحی کنیم که با کشیدن آن بر روی دیوار خارجی ساختمان، از شدت امواج ورودی به داخل منازل و محوطه داخل خانه کاسته می‌شود.

وی یادآور شد: این رنگ با استفاده از تکنولوژی و ذرات نانویی تولید شده و در تست های مختلف موفقیت چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار