مشهد؛

بازسازی 258 خانه سیل زده در تايباد و خواف به همت آستان قدس رضوی

258 واحد مسکونی که در سیل اخیر شهرستان تايباد و خواف تخریب شده و یا آسیب دیده‌اند، با مساعدت آستان قدس رضوی بازسازی و تعمیر می‌شوند.

بازسازی 258 خانه سیل زده در تايباد و خواف به همت آستان قدس رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفي خاكسار قهرودي معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوي گفت: بر اساس بررسي‌ها، حدودا 70 خانه روستايي خسرات‌هاي جزئي تا سقف يك ميليون تومان و 188 منزل خسارت‌هايي بين 3 تا 5 ميليون تومان ديده‌اند كه به همت آستان قدس رضوي و مشاركت كميته امداد، قرارگاه ثامن الائمه، نيروي زميني سپاه پاسداران و گروه‌هاي جهادي، بازسازي آغاز شده است.
وي با تاكيد بر اينكه تلاش داريم عمليات بازسازي منازل حداكثر در یک ماه به پايان برسد، افزود: اميدواريم با مشاركت مردم و خيران شرايطي در آينده فراهم شود كه بتوانيم به حوزه تجهيز منازلي كه خسارت بيشتري در سيل ديده‌اند نيز ورود پيدا كنيم.
خاكسار در ادامه به توزيع 6 هزار غذای متبرک میهمانسراي حضرت رضا(ع) در مناطق سیل‎زده شهرستان تایباد اشاره كرد و گفت: در ابتداي اسفند نيز گروهی از جهادگران رضوی و خدام حرم مطهر رضوی به منظور خدمت‎رسانی به مردم سیل‌زده به شهرستان تایباد اعزام شدند و 6 هزار غذاي میهمانسراي حضرت را در ميان سيل زدگان توزيع كردند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.