سردار اشتری ؛

امنیت امروز ایران مدیون خون شهداست

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت امروز ایران به دلیل ایثارگری ها و رشادت های شهدای والامقام ایران اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در حاشیه بازدید از یادمان شهید محمدرضا سبحانی شهر سوسنگرد گفت: اگر امروز امنیت مثال زدنی داریم  به دلیل ایثارگری ها و رشادت های شهدای والامقام ایران اسلامی و خانواده های معظم آنها است.

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: این گرامیداشت برای خودمان و حتی نسل آینده و جوانان مفید است. مقام معظم رهبری نیز در این راستا تأکیدات و اوامر بسیاری را به مسئولان داشتند تا این خاطرات و یاد شهدا را گرامی بدارند.

فرمانده انتظامی جمهور اسلامی ایران تصریح کرد: یاد و خاطره شهید بزرگوار سبحانی که با دفاع و مقاومت خود توانست از رسیدن به اهداف دشمن جلوگیری و برنامه ریزی های دشمن را به تأخیر بیندازد، گرامی می داریم. یک عملیات تأخیری بسیار بزرگی را این شهید به سرانجام رساندند و اگر رشادت وی نبود شاید تعداد بسیاری از مردم منطقه به شهادت می رسیدند و دشمن آسیب بزرگی را به این منطقه و کشور می رساند.

سردار اشتری ادامه داد: هر کدام از این شهیدان اگر خاطراتشان بیان و زندگی آنها مرور شود به ویژه در دوران دفاع مقدس آن وقت مشخص می شود که چه گوهرهایی را از دست داده ایم.

وی عنوان کرد: همین مزار شهدا هم باعث ارتقای روحیه فرهنگی و معنوی در کنار انگیزه دادن به مردم می شود. باید همه مردم، مسئولان و جوانان قدردان این شهدا بوده و همواره یاد آنها را گرامی بداریم.

فرمانده انتظامی جمهور اسلامی ایران یادآور شد: این فضایی که امروز در این منطقه عطرآگین شده به واسطه رشادت های همین شهدا است، بسیاری از شهدای سراسر کشور نیز در این منطقه جانفشانی کرده ولی امروز در شهرهای خود به خاک سپرده شده اند.

فرمانده انتظامی جمهور اسلامی ایران گفت: از مردم دشت آزادگان، سوسنگرد، خوزستان و همه مردم ولایتمدار و شهیدپرور کشور ایران اسلامی تقدیر و تشکر می کنم و انشاالله که نیروی انتظامی هم بتواند در راستای تقویت کاروان راهیان نور این برنامه بزرگ فرهنگی که بحمدلله طی سال های گذشته با رونق بیشتری اجرا می شود، در کنار زائران این مناطق باشد و خدمات رسانی کند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
موافقم