گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

*ترافیک روان و جوی آرام در کلیه محورهای مواصلاتی کشور(ساعت 23:00)

پليس راه راهور ناجا اعلام كرد كليه محورهای مواصلاتی كشور جوی آرام و ترافيكی روان دارند.


*ترافیک عادی و روان در تمامی راهها/بارش باران در شمال غرب کشور(ساعت 21:00)

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان آذربایجان غربی در اکثر محورها بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام حاکم است.


*ترافیک نیمه سنگین در محور آمل - تهران(ساعت 19:00)

در حال حاضر در برخی مقاطع از محور کرج-چالوس و همچنین محور آمل-تهران ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

دربرخی ازمحورهای استان آذربایجان غربی بارش پراکنده باران و برف راشاهد هستیم.

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور
آخرین وضعیت زمان سفر(ساعت 19:00)


*بارش باران در محور فیروزکوه(ساعت17:30)

پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: استان آذربايجان غربی(اكثر محورها)، استان كردستان (محور بانه –سقز) بارش باران و محور فيروزكوه (محدوده گدوک تا قائم شهر)، باند شمالی آزادراه تهران –كرج (محدوده پل كلاک تا پل فرديس) و باند شمالی آزادراه كرج-قزوين (محدوده پل فرديس تا پل حصارک) ترافیک نیمه‌سنگین و در ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردارند.

*ترافیک سنگین در آزادراه کرج_تهران(ساعت15:00)

در حال حاضر در آزادراه کرج-تهران و آزادراه کرج-قزوین در محدوده شهر کرج ترافیک سنگین و در برخی مقاطع از محور کرج-چالوس ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی بارش پراکنده باران و برف را شاهد هستیم.

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور
محور کرج-چالوس، محدوده تونل کندوان(ساعت 17:00)

*ترافيک نيمه سنگين در تهران - كرج و جوی آرام در تمامی راه‌ها(ساعت15:00)

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در باند شمالی آزادراه تهران - كرج از پل كلاک  تا  پل فرديس ترافیک نيمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی كشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

*بيشترين تردد در كدام استان‌ها و محورها انجام شد؟

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، از ابتدای طرح تراقيكی نوروز تاكنون بيشترين حجم سفرها به ترتيب در استان‌های البرز، تهران، مازندران، گيلان، قم، فارس، قزوين و خراسان رضوی بوده است.

وی در ادامه افزود: پر ترددترين محورها نيز به ترتيب محور تهران - سمنان، آزادراه تهران - قم، آزادراه كرج - قزوين و تهران - ساوه است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: وضعيت ترافيكي در اين روزها به مراتب بهتر است و انتظار ترافيک سنگین در روزهای پايانی سال نداريم و موج اول سفرها از 25 اسفند آغاز شده و عده‌ای هم بعد از سال تحويل سفرهای خود را آغاز می كنند و از اين رو پيش بينی ما اين است كه از 4 و 5 فروردين موج بازگشت را داشته باشيم و در همين بازه زمانی موج دوم سفرها آغاز و تا پايان تعطيلات ادامه داشته باشد.

*ترافيک نيمه سنگين در آزادراه كرج - تهران/برف و باران در 3 استان كشور(ساعت13:18)

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌اکنون دراستان‌های البرز، باند شمالی و جنوبی آزادراه كرج – قزوين، محدوده پل فرديس تا ترمينال شهيد كلانتری، هراز، محدوده آب اسک و گزنک ترافیک نيمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور ترافیک به صورت عادی و روان در جریان است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان آذربايجان غربی، محور سردشت، بارش برف و در استان‌های آذربايجان شرقی ، محورهای اهر – تبريز، ميانه – زنجان و بستان آباد، اردبيل، گردنه صاعين بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

*بارش برف آذربایجان شرقی را سفید پوش کرد/ ترافیک نیمه سنگین در محور هراز(ساعت11:30)

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون در محور هراز محدوده آب اسک و گزنک ترافیک نيمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت:در استان آذربایجان شرقی محور های مرند-تبريز و بستان آباد بارش برف و استان آذربایجان غربی در اكثر محورها، استان های آذربایجان شرقی محور اهر –تبريز، كردستان محورهای بانه –سقز و مريوان –سنندج بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

*محور تكاب - ايرانخواه بازگشايی شد

پليس راه راهور ناجا اعلام كرد: محور تكاب - ايرانخواه در استان آذربايجان غربی كه به دليل كولاک شديد و كاهش ديد مسدود شده بود، بازگشايی شد و تردد در آن تنها با تجهيزات زمستانی و زنجير چرخ امكانپذير است.

*ترافیک نیمه سنگین در محور کرج-چالوس(ساعت 09:00)

در حال حاضر در برخی مقاطع از محور کرج-چالوس ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور
محور کرج-چالوس، محدوده سه راهی دیزین(ساعت 09:00)

دربرخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و  آذربایجان غربی بارش برف و در برخی از محورهای استان کردستان بارش باران را شاهد هستیم.

*رانندگان محترم، اگر در طی سفر با ترافیک و یا طول صف وسایل نقلیه مواجه شدید، لطفا خونسردی خود را حفظ کنید و از توقف در حاشیه مسیر خودداری کنید تا نیروهای های امدادی و پلیس هر چه سریعتر مشکل ترافیکی را رفع کنند.


*ترافیک روان و بارش باران در جاده‌های کشور

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون ترافيک در باند جنوبی آزادراه تهران-كرج از پل فرديس تا پل كلاک نيمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان‌های آذربایجان غربی محورهای سردشت، پيرانشهر و نقده، كردستان محورهای مريوان-سنندج و مريوان-سقز و گيلان محور رشت-لاهيجان بارش باران و در استان گلستان محور آزادشهر-خوش ييلاق دارای مه گرفتگی همراه با كاهش ديد و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

*ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران_کرج(07:00)

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حال حاضر ترافیک در برخی از مقاطع آزادراه تهران_کرج و همین طور آزادراه قزوین-کرج به صورت نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور به صورت روان در جریان است.

در برخی از محورهای استان آذربایجان‌غربی بارش برف و در برخی از محورهای استان کردستان بارش باران را شاهد هستیم.

گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور
آزادراه کرج-تهران(ساعت07:00)

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار