شیراز؛

تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه لارستان

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان از تکمیل ترمینال خارجی فرودگاه این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امین‌الله صولتی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با بیان اینکه تکمیل ترمینال خارجی این فرودگاه در اولویت کاری قرار دارد، گفت: محوطه‌سازی اطراف ترمینال خارجی قبل از شروع سال جدید به پایان می‌رسد.
 
صولتی افزود: با توجه به نزدیکی به عید نوروز کارهای بهسازی در سطح و محوطه ترمینال فعلی در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به رنگ‌آمیزی جداول، تامین روشنایی مورد نیاز سالن، روکش چرمی صندلی‌های فرودگاهی، بهسازی فضای سبز و افزایش چرخ دستی و صندلی‌های فرودگاهی اشاره کرد.
 
وی ادامه داد: در سال جدید پروژه توسعه اپرون هواپیمایی فرودگاه با توجه به پیش‌بینی افزایش پروازها شروع می‌شود و تا چند روز آینده بحث محوطه‌سازی اطراف ترمینال خارجی به پایان می‌رسد.
 
صولتی بیان کرد: با پیمانکار جدید قراردادی حدود 5 میلیارد تومان بسته شده است و به زودی کار تکمیل ترمینال خارجی به طور همزمان در سه پروژه اتاق ژنراتور، تلمبه و تصفیه‌خانه ترمینال و همچنین تکمیل و تجهیز کامل ترمینال شروع می‌شود.
 
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با اشاره به اینکه مجوزهای لازم برای ارسال بار توسط هواپیماهای مسافربری گرفته شده است، تصریح کرد: برای پروازهای خارجی باید زیرساخت‌ها توسط شرکت‌ها و در مواردی از سوی فرودگاه تأمین شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار