دستگیری عامل جعل مهر پلیس و اسناد قانونی

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از دستگیری عامل جعل مهر دایره ترخیص پلیس راهور این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ منصور قزاقی جانشین فرماندهی انتظامی زابل در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: روز گذشته فردی به هویت ح.آ، با اسناد و مدارک جعلی ممهور پلیس راهور به محل پارکینگ فردوسی شهر زابل مراجعه نموده و قصد آزادی موتور سیکلت خود را داشته است. 

این مقام انتظامی افزود: مسئول پارکینگ پس از بررسی مدارک به وی مشکوک شده و مراتب را به رییس پلیس راهور اطلاع داده که بلافاصله ماموران در محل پارکینگ حاضر و مشخص شد اسناد و مدارک ارائه شده و نامه آزادی موتور سیکلت جعلی می باشد و متهم با اسناد و مدارک جعلی محرز در محل، دستگیر می گردد. 

سرهنگ قزاقی تصریح کرد: پس از بررسی های به عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی و روبه رو شدن با مستندات قانونی، متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرده و مشخص شد فرد مذکور امضاء و مهر جعلی یکی از ماموران واحد ترخیص پلیس راهور را بدست آورده و قبض پارکینگ و پرداخت جریمه را از طریق فتوشاپ جعل کرده و قصد استفاده از آن را داشته است.  

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان زابل با اشاره به تحویل مجرم به مراجع قضایی پس از تشکیل پرونده مقدماتی، افزود: پلیس همواره آگاه و هوشیار بوده و برخورد قاطعانه ای با افراد جاعل و کسانی که قصد دور زدن قانون و پلیس را دارند، خواهد داشت.   

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار