ساری،

توزیع عیدانه های مددجویان آملی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل از توزیع سبد کالا ویژه عید نوروز میان حدود 700 مددجوی زیر پوشش این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آملوحید حسین زاده گفت: ارزش کالاهای توزیع شده ازسوی اداره بهزیستی و مراکز فعال شهرستان آمل حدود 350 میلیون ریال بود که در مناطق محروم حوزه شهری این شهرستان میان خانواده های نیازمند تحت پوشش توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل افزود: امسال برای نخستین بار همه سبد کالاها به وسیله مددکاران اداره بهزیستی شهرستان به خانه های مددجویان این نهاد به صورت حضوری تحویل داده شد.

حسین زاده با اشاره به اینکه در اسفند 95 با برگزاری جشن گلریزان برای کمک به معلولان نیازمند این شهرستان حدود 500 میلیون ریال کمک نقدی شد، گفت: این کمک ها، صرف هزینه درمان ولوازم ضروری، تامین مسکن، اشتغال و باز سازی خانه های مددجویان این نهاد هزینه می شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آمل با بیان اینکه هم اکنون حدود 40 دانشجو و120دانش آموز معلول زیرپوشش بهزیستی این شهرستان بصورت رایگان تحصیل می کنند، افزود: بیش از هفت هزار معلول و بیش از 700 زن سرپرست خانوار نیز از خدمات بهزیستی این شهرستان بهره مند هستند.

حسین زاده به پرداخت حدود 9 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به 62 نفر برای اشتغالزایی و توانمندکردن مددجویان زیرپوشش بهزیستی آمل از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در بخش ساخت خانه های معلولان زیرپوشش نیز تاکنون حدود 72 خانه شهری وروستایی باکمک نیکوکاران آملی وخودیاری مددجویان ساخته وتحویل داده شد.

وی با اشاره به پرداخت 18 میلیون تومان وام تسهیلات بلاعوض و18میلیون تسهیلات روستایی به 21 خانوار دارای دو معلول در روستاهای شهرستان آمل برای ساخت خانه، افزود: 31 خانوار دارای دو وسه فرزند معلول شهری هم اکنون بدون خانه هستند که برای تامین زمین وهمچنین ساخت خانه برای آنها به کمک نیکوکاران وشهروندان آملی نیاز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار