نگاهی به عمارت‌های اعیانی ترامپ+ تصاویر

رئیس جمهور آمریکا خانه‌های اشرافی زیادی دارد؛ اما استراحتگاه خود در مارالاگو را به همه آنها ترجیح می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت ام اس ان، از زمان برگزاری مراسم تحلیف "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، وی 15 درصد از وقت خود را در استراحتگاه های اعیانی اش گذرانده است. با وجود اینکه رئیس جمهور آمریکا با ورود به کاخ سفید به "کمپ دیوید" هم دسترسی دارد، اما وی همچنان ترجیح می دهد بیشتر وقت خود را در اقامتگاهش در مارالاگو بگذراند تا مکانی که دولت برایش انتخاب کرده است. ترامپ خانه های اشرافی و بزرگی دارد که در زیر به آنها اشاره شده است:

پنت هاوس مجلل ترامپ در منهتن نیویورک:

پنت هاوس دونالد ترامپ در بالای برج 58 طبقه ای وی قرار گرفته است. در ساخت این پنت هاوس از "کاخ ورسای"، مجموعه کاخ های شهر ورسای نزدیک پاریس الهام گرفته شده است. در این خانه اشرافی حتی مقدار زیادی طلا هم بکار رفته است.

نگاهی به عمارت های اعیانی دونالد ترامپ+ تصاویر

عمارت مارالاگو در پام بیچ، فلوریدا:

این استراحتگاه اعیانی 128 اتاق دارد و در سال 1927 ساخته شده است. رئیس جمهور آمریکا علاقه زیادی به این عمارت دارد و از زمان ورود به کاخ سفید، وقت زیادی را در این عمارت گذرانده است.

نگاهی به عمارت های اعیانی دونالد ترامپ+ تصاویر

قصر هفت چشمه ترامپ در منطقه بدفورد نیویورک: 

این قصر 60 اتاق و سه استخر دارد. وی در سال 1996 این قصر را به قیمت 7.5 میلیون دلار خریداری کرد و قصد داشت آن را به زمین گلف تبدیل کند؛ اما منصرف شد.

نگاهی به عمارت های اعیانی دونالد ترامپ+ تصاویر

باشگاه ملی گلف ترامپ در شهر بدمینستر نیوجرسی:

ترامپ به قدری این مکان را دوست دارد که یک زمان درخواست کرده بود او را هنگام مرگ در این محل دفن کنند. ایوانکا ترامپ، دختر ترامپ و جرد کوشنر همسرش در سال 2009 در این مکان مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

نگاهی به عمارت های اعیانی دونالد ترامپ+ تصاویر

عمارت آبلمارله در شارلوتزویل ویرجینیا:

این عمارت در زمینی به مساحت 23 هزار فوت مربع قرار گرفته است و 45 اتاق دارد. از واشنگتن دی سی تا این عمارت 2 ساعت و نیم راه است. ترامپ این عمارت را در آوریل 2011 خریداری کرد.

نگاهی به عمارت های اعیانی دونالد ترامپ+ تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
China
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۷ فروردين ۱۳۹۶
چقدر قشنگ بود
آخرین اخبار