گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر ۱۳۹۵/۱۲/۲۹

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.
 
*تردد روان در جاده‌های کشور(ساعت 23:00)
 
در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی کشور به صورت روان در جریان است.
 
دربرخی ازمحورهای استان همدان بارش برف وباران ودربرخی از محورهای استان‌های ایلام، البرز، بوشهر، زنجان، فارس، قزوین، لرستان، کردستان، کرمانشاه و کهگیلویه و بویر احمد بارش باران را شاهد هستیم.
 
*ترافیک سنگین در محور همدان - کرمانشاه(ساعت21:00)
 
در حال حاضر ترافیک درمحور همدان-کرمانشاه محدوده گردنه اسدآباد سنگین  و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
دربرخی ازمحورهای استان‌های ایلام، همدان و کردستان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان‌های بوشهر، زنجان، فارس، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران  را شاهد هستیم.
 
*بارش برف و باران در برخی از محورهای کشور(ساعت 19:00)
 
در حال حاضر ترافیک درمحور هراز در مقاطع تونل های تکاور و وانا سنگین ، محور کرج-چالوس محدوده پل زنگوله سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
دربرخی ازمحورهای استان‌های زنجان ،قزوین ،همدان ،کردستان وکرمانشاه بارش برف و باران و دربرخی از محورهای استان های ایلام، بوشهر، فارس، لرستان، هرمزگان، البرز، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مرکزی و مازندران بارش باران راشاهد هستیم.
 
*ترافیک سنگین در محورهای هراز و قزوین - رشت
 
در حال حاضر ترافیک در محور هراز حد فاصل پلور تا گزنک سنگین، محور قزوین-رشت در مقاطع تابلو دروازه‌ای لوشان و مسکن مهر رودبار سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.
 
دربرخی ازمحورهای استان های ایلام، همدان، کردستان، کرمانشاه و قزوین بارش برف وباران و در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، زنجان، فارس، لرستان، مرکزی، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و یزد بارش باران  را شاهد هستیم.
 
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
محور کرج-چالوس پیچ سرهنگ(بارش باران)
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
استان همدان محور رزن-آوج
گردنه گرمک(بارش برف)
 
 
*ترافیک سنگین در محور هراز/ بارش برف و باران در محورهای غربی کشور(15:30)
 
در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-قزوین محدوده شهر کرج نیمه سنگین، محور کرج-چالوس در برخی مقاطع نیمه سنگین ، محور هراز حد فاصل پلور تا گزنک سنگین، محور قزوین-رشت در مقاطع تابلو دروازه ای لوشان و مسکن مهر رودبار سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

دربرخی از محورهای استان های ایلام، همدان و کرمانشاه بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های اصفهان، بوشهر، زنجان، فارس، قزوین، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران را شاهد هستیم.
 
 گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
 استان ایلام، محور ایلام-ایوان-اسلام آباد،گردنه قلاجه(بارش برف)(15:40)
 
 
 
 گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
 استان همدان، محور رزن-آوج،گردنه گرمک(بارش برف)(15:45)
 
 گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور+تصاویر
 
 محور قزوین-رشت،تابلو دروازه ای لوشان(15:50)
 
* ترافیک در محور کرج-چالوس کماکان سنگین است(13:00)
 
در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-قزوین حد فاصل امامزاده طاهر(ع) تا پلیس راه مهرشهر، محور کرج-چالوس محدوده بیلقان، محور فیروزکوه سه راهی رودهن سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

دربرخی از محورهای استان های چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه و همدان  بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های ایلام، بوشهر، زنجان، فارس، لرستان و مرکزی بارش باران را شاهد هستیم.
 
* بارش باران مهمان 8 استان كشور/ترافيك در محور هراز و تهران - قم(11:27)

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون ترافيك در باند شمالی آزادراه تهران – كرج از پل كلاك تا پل فرديس و باند شمالی آزادراه كر ج – قزوين از پل فرديس تا شهر هشتگرد جنوب به شمال محور كرج – چالوس محدوده بيلقان تا تونل شماره 7 ، محور هراز محدوده های منظريه تا سه راهی لاسم و تونل تكاور، استان مازندارن محدوده مرزن آباد، استان سمنان باند جنوبی محور سرخه به سمنان، غرب استان تهران  آزادراه تهران – قم، شرق استان تهران محور دماوند به فيروزكوه نيمه سنگين گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در استان های ايلام، كردستان، كهكيلويه و بوير احمد، كرمانشاه، فارس و كرمانشاه در اكثر محورها، استان همدان  محورهای ملاير – همدان و گردنه اسد آباد و استان كرمان محورهای سيرجان- كرمان و سيرجان -شيراز بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
 
 گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور
 استان مرکزی، محور اراک-سلفچگان، گلدشت11:25
 
 
 گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور
 
استان سمنان،محور دامغان-سمنان، آبخوری شمالی11:39
گزارش لحظه‌به‌لحظه از وضعیت ترافیکی و جوّی راه‌های کشور 
 
 استان فارس،محور شیراز-کازرون، دشت ارژن(بارش باران)11:43
 
 
 
 
*ترافيك سنگین در محور كرج-چالوس/ بارش برف در شمال غرب كشور (09:25)
 
سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم اکنون ترافيك در محور كرج – چالوس محدوده های بيلقان و آدران سنگين و طول محور پرحجم، محور هراز محدوده های مشاء تا گالری امامزاده هاشم(ع) و سه راهی لاسم سنگين و طول محور پرحجم، غرب استان تهران محدوده عوارضی آزادراه تهران - قم، باند شمالی آزادراه كرج – قزوين از پل فرديس تا ترمينال شهيد كلانتری نيمه سنگين گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل راه‌های کشور گفت: در در استان آذربايجان غربی محور تكاب-شاهين دژ بارش برف و در اکثر محورهای استانهای لرستان، خوزستان، ايلام، كرمانشاه، بوشهر، كهكيلويه و بوير احمد، فارس و كردستان، استان همدان محورهای همدان - ملاير و ملاير - اراك بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
 *تردد پرحجم محورهای خروجی شهر تهران
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در حال حاضر در محورهای خروجی شهر تهران تردد پرحجم وسایل نقلیه را شاهد هستیم.
 
بنابراین گزارش در محور کرج به چالوس در ابتدای مسیر ترافیک سنگین، در محور تهران به آمل در برخی مقاطع مسیر ترافیک نیمه سنگین و  در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.
 
دربرخی از محورهای استان های ایلام، بوشهر، خوزستان و فارس بارش پراکنده باران را شاهد هستیم.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابیدیان زیدی
۱۸:۳۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
چرا ترافیک می شود، علت نداشتن دور برگردان ، ونداشتن زیر گذر
Iran (Islamic Republic of)
Nasim
۱۵:۰۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
سلام
ای کاش رهبر عزیزمون تو این روز یه هدیه به خانمای ایرانی میدادن وچه هدیه ای بهتراز عزت وغرورمون میتونه باشه!
غروری که با دادن اجازه ازدواج مجدد به آقایون له شد میدونین چقدسخته که هم خسارت ببینی تویه رابطه وهم مجبورت کنن مهریتوببخشی واینم کافی نبود حالا دارن کاری میکنن که دستی پولم بدیم به طرف!! بگیم آقا ممنون بیچارم کردی اینم هدیه شما !!
آخرزمانه مردا مهریه میگیرن!!
اگه خانم فاطمه زهرا عزیزن ماهم مسلمانیم و پیرو راه ایشون چرا بهمون اینقدظلم میشه!؟؟
سوال من اینه اگه امر طلاق برای مردا اینقد منفعت آوربشه چجوری قراره آمارطلاق پایین بیاد؟
این اعتراضو به سایت رهبری و سایت ریاست جمهوری بارها وبارها فرستادم اما جوابی ندادن!
درحالی که پدرمن همزمان یه اعتراض درمورد کارش دادیه هفته نشده بود بهش پیام اومد فلان تاریخ بافلان شماره تماس بگیرین تاشکایتتون بررسی بشه!!
مستقیم اعلام میکنن زنا مهم نیستن هیچ نظرات واعتراضاتمونم مهم نیست این درسته!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
اخه خواهر من این تنها مشکل شما نیست مشکل جامعست مشکل جامعه هم که به این سرعت حل نمیشه اینها فقط با فرهنگ سازی حل میشه ممنون
آخرین اخبار