مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

مطالبات فرهنگیان تسویه شد/ تخصیص اعتبار بیش از ۳۰ درصد بودجه مصوب به ادارات کل

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه با اشاره به پرداخت بیش از ۷ هزار میلیارد به آموزش و پرورش گفت: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و تخصیص اعتباری بیش از ۳۰ درصد بودجه مصوب به ادارات کل بخش اعظم بدهی‌های فرهنگیان پرداخت شد.

مطالبات فرهنگیان تسویه شد/ تخصیص اعتبار بیش از ۳۰ درصد بودجه مصوب به ادارات کل
منصور مجاوری مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند پرداختی معوقات به فرهنگیان با اشاره به همکاری مثبت اداره کل خزانه و سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: در آخرین روز کاری سال 95 علیرغم شلوغی کار با تخصیص و ابلاغ اعتبار، رکورد کمک منابع مالی در چهار دهه گذشته را ثبت کردند و با اعتباری بالغ بر ۷۷۰۰ میلیارد تومان باعث شدند بخش بسیار زیادی از بدهی و مطالبات پرسنلی و اشخاص حقوقی پرداخت شود.
 
وی با تاکید بر اینکه چنین مساعدتی از سوی سازمان برنامه و بودجه تاکنون بی‌سابقه بوده است، ادامه داد: علیرغم محدودیت‌های درآمدی دولت حدود ۳۰ درصد بیشتر از اعتبار مصوب به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها تخصیص اعتبار داده شده است.
 
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته در سال ۹۳ و ۹۴ و بیمه ایران، بیمه آتیه سازان، کمیته امداد امام خمینی، ستاد فرمان امام خمینی (ره)، بانک ملی، بانک سرمایه و بیمه سلامت از جمله پرداختی‌هایی بوده که با حمایت و همراهی سازمان برنامه و بودجه محقق شده است.
 
مجاوری افزود: بدهی کلیه مطالبات کارخانجات شیر، بخشی از مرخصی ذخیره فرهنگیان در سال‌های ۹۰ تا ۹۴، هزینه فوت و ازدواج از ۸۸ تا ۹۴، ارفاقی سنوات بازنشستگان استثنایی، کلیه بدهی‌های خرید خدمات آموزشی سال ۹۴، هزینه‌های برون سپاری و کارورزی سرباز معلم از دیگر موارد پرداخت معوقات بوده است.
 
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: پرداخت کامل معوقات حق التدریس آزاد در سال ۹۵، معوقات نیروهای قراردادی در سال ۹۵ و کلیه مطالبات اداره برق که حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برآورده شده، با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده به ثمر رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه موارد جزیی دیگر از پرداخت‌ها نیز با همکاری سازمان برنامه و بودجه به نتیجه رسیده است، تصریح کرد: از میان موارد مذکور معوقات حق التدریسی‌ها و قراردادی‌ها باقی مانده بود که با هماهنگی‌های انجام شده تا فردا به حساب واریز می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز معلم و حق التدریس
۱۴:۰۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
سلام
والا انقد قول واریز حقوق قبل عید دادین که نگو

من الان 6 ماه حقوق نگرفتم با این همه قول آموزش پرورش الان 15 فروردین 96 هس که واریز نشده

موندم اینا کی میخوان تکلیف ما رو روشن کنن. اصلا حس رفتن به سر کلاس ندارم اما دلم به حال دانش آموزا میسوزه وگرنه نمیرفتم.

از شما مسول گرامی سایت خواهش میکنم پیگیر باشین آخه ما هم آبرو داریم قسط داریم زندگی داریم بچه داریم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۱۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
من حق التدریس تهران الآن 6ماه هست که حتی یک ریال دریافت نکردم و تا این لحظه هیچ کدام از همکاران من حقوق نگرفته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
من که فرهنگی نیستم ولی خدایی قشر زحمتکشین اگه حداقل پولشونو نمیدید نمک روی زخمشون نپاشید . باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
هنراموز
۱۵:۳۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
سلام
اخه چرا وعده الکی داده اید؟
بند 6 ماه حق التدریس ام را دریافت نکرده ام
Iran (Islamic Republic of)
atp
۱۴:۱۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
همش وعده ،هنوز برای ما واریز نشده سال تموم شد...
Iran (Islamic Republic of)
بلالی
۱۴:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
امیدوارم اگر بازنشسته ای از سالهای 93 یا 94 امد و گفت پاداش پایان خدمتش پرداخت نشده است مثل یک مرد استعفا بدهی
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۳:۳۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
سلام به خدا همش دروغه تا این لحظه واریزی انجام نشده با حسابداری که حرف میزدم میگفت بودجه ای نیومده ونمیادش منتظر نباشید .شب عیدی بدجور با احساسات ما بازی کردن خدا ازشون نگذره
آخرین اخبار