خواجه‌امیری با یاد افشین یدالهی به روی صحنه رفت/ فرزند خواننده «عاشقانه‌ها» مهمان ویژه کنسرت

احسان خواجه امیری شب گذشته با تور پایان سال خود در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه رفت.

خواجه امیری با یاد افشین یدالهی به روی صحنه رفت
به گزارش خبرنگارحوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنسرت احسان خواجه امیری در آخرین ماه سال 95 در سالن همایش‌های برج میلاد با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد و نوازندگان و احسان همزمان به روی سن آمدند.

خواجه امیری پس از سلام و احوالپرسی و ابراز خوشحالی از حضور در جمع مردم، از یار دیرینه خود زنده یاد افشین یدالهی یاد کرد و گفت: تا زمانی که ادبیات و ایران هست افشین زنده خواهد ماند. حرف زدن از کسی که صاحب سخن بود سخت است. افشین فقط متعلق به جامعه پزشکان نبود بلکه از بزرگان این سرزمین بود. او از همان روزهای اول شروع کارم که نوجوان بودم دستم را گرفت و حضور معلمی به نام افشین یدالهی بیشترین سهم در زندگی من را داشت. آخرین دیدار ما چند هفته پیش بود که او بعد از دردودل‌های من گفت از زندگی لذت ببر معلوم نیست تا کی زنده‌ایم.  

کنسرت را میخواهم به یاد یدالهی قویتر برگزار کنم و در ابتدای کنسرت یکی از کارهای افشین را با هم بخوانیم.

«وقتی که نباشی» قطعه مورد نظر خواجه امیری بود که با نوازندگی خودش برای مردم اجرا شد. در هنگام اجرای این قطعه عکس‌هایی از زنده یاد افشین یدالهی از نمایشگرهای سالن پخش شد.  

سپس برنامه با انرژی ادامه یافت و آهنگ «جاذبه» توسط این خواننده اجرا شد. در این قسمت خواجه امیری مهمانان برنامه را به مردم معرفی کرد.  

علی زند وکیلی، روزبه بمانی و علیرضا افکاری به عنوان مهمانان امشب او حاضر شدند. همچنین فرزند احسان خواجه امیری تماشگر اجراهای پدرش بود.

قطعه بعدی اجرا شده توسط این خواننده «ثانیه» نام داشت.  

او سپس با دکلمه کردن بیت اول از «تاوان» (منو جون پناه خودت کن برو)، این آهنگ را به زیبایی اجرا کرد. در این قسمت نمایشگرهای سالن تصاویری از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو نمایش دادند. در پایان اجرای این قطعه خواجه امیری به حادثه دردناک پلاسکو  اشاره کرد.  

«حقم نیست» قطعه بعدی بود که با همراهی مردم اجرا شد.  

احسان در این قسمت نوازنده‌های کنسرت خود را معرفی کرد. هومن نامداری، همایون نصیری، فرشید ادهمی، احسان نی زن، سیامک کریم پور، علی ضرابی و کامیار ماندگاریان نوازندگانی بودند که در اجرای دیشب خواجه امیری را همراهی می کردند.  
 
خواجه امیری سپس یکی از کارهای آلبوم سی سالگی با عنوان «آخر همون شد» را اجرا کرد. آهنگ حسی «با توام» اجرای بعدی این خواننده و گروه نوازندگان بود.  

«عاشق» قطعه پر انرژی بعدی اجرا شده در کنسرت شب گذشته بود. سپس خواجه امیری یکی از آهنگ‌های مورد علاقه طرفدارانش به نام «یه روزی میاد» را با همخوانی و همراهی آنها اجرا کرد. این اجرا با نوازندگی بی نظیر ساکسیفون و ویالن پایان یافت.

احسان  اعلام کرد که چند قطعه‌ای از آلبوم «عاشقانه‌ها» را اجرا می‌کنیم. او با این مقدمه قطعه «دریا» را که با صدا و تصاویر دریا همراه بود، به روی صحنه برد. نوازندگی هنرمندانه هومن نامداری در این قطعه زیبایی آن را دوچندان کرد.  
 
آهنگ پر طرفدار «لحظه» که با استقبال مردم همراه بود و «بی تفاوت» از اجراهای بعدی این هنرمند بود.  خواجه امیری سپس قطعه احساسی «نابرده رنج» را به زیبایی اجرا کرد. «جاده ای که ساخته بودم» و «تموم قلب من» دو آهنگ بعدی این خواننده بود.

در این قسمت برنامه احسان با خواندن شعر «هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق، ثبت است بر جریده عالم دوام ما» قطعه سلام آخر که از ترانه های زنده یاد افشین یدالهی بود با احساس تمام اجرا کرد.  

«احساس آرامش» و «سی سالگی» دو قطعه پایانی این برنامه بود که هر دو با استقبال طرفداران این خواننده همراه بود.  

احسان خواجه امیری با تبریک سال نو و آرزوی در پیش داشتن سال خوب، برنامه خود را به پایان برد.

گزارش از فریده قهرمانی  
 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.