شباهت یک قاضی با هیولای دیزنی سوژه داغ رسانه‌ها شد+عکس

به نظر کاربران این زن همزاد یک هیولا در والت دیزنی است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طرفداران انیمیشن‌های کمپانی والت دیزنی که کارتون پری دریایی را تماشا کرده اند، قطعا هیولایی به نام اورسولا که در اعماق اقیانوس صدای پری دریایی را از او گرفت و در عوض او را به یک انسان تبدیل کرد را به یاد می‌آورند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی فکر می‌کنند که روح آن هیولا اکنون در یک دادگاه واقع در اوکراین زندگی می‌کند، زیرا آن‌ها با دیدن تصویری در توییتر از یک قاضی به نام «آلا باندورا» که در کنار عکسی از هیولای دریا‌ها «اورسولا» میکس شده بود، از میزان شباهت آن‌ها شوکه شده بودند. آلا باندورا ممکن است هیولای مشهور زیرآب نباشد، اما به راستی که در روی زمین به همان اندازه معروف شده است.

گفتنی است؛ این قاضی در سال ۲۰۰۶ از یک حمله تروریستی که در آن ۱۲ ضربه چاقو خورد جان سالم به در برده است. کاربران در مقایسه این دو گفته اند: اورسولا در پایان کارتون کشته شد، اما باندورا پس از آن حادثه هنوز زنده مانده است.

یکی دیگر از کاربران گفته است: این زن محترم حتما مادر چند فرزند یا همسر یک مرد است و درست نیست که شما او را مسخره می‌کنید در حالی که دیگری در پاسخ به او گفته بود: ما حق داریم هرچقدر که می‌خواهیم به این عکس بخندیم!

شباهت یک قاضی با هیولای دیزنی سوژه داغ رسانه‌ها شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار