ترافیک پرحجم و روان در دو جاده برفی مازندران

ترافیک در محورهای برف گیر هراز و چالوس هم اکنون پرحجم و روان است.

ترافیک پرحجم و روان در جاده های ارتباطی مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد ، با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، رفت و آمد خودروها در جاده های کندوان محدوده تونل تا پل زنگوله و محور هراز از جنوب به شمال پرحجم است.

رفت و آمد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان مازندران در ارتفاعات محور چالوس و هراز بارش برف و در برخی نقاط بارندگی است.

اعمال محدودیت ترافیکی نوروزی در مازندران

در محورهای هراز و سوادکوه، رفت و آمد ماشین های سنگین همچنان ممنوع است .

تردد انواع وسايل نقليه در محور كرج – چالوس از ساعت 12 تاريخ های 4 ، 11 ، 12 ، 13 و 14 فروردین 96 تا ساعت 3 بامداد روز بعد از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 همان روز تا 3 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت كرج يكطرفه خواهد بود.

تردد انواع تريلر در محور هراز كماكان ممنوع است.

تردد انواع كاميون و كاميونت از ساعت 12 امروز تا ساعت 2 بامداد 6 فروردین و از ساعت 8 صبح 10 فروردین تا ساعت 2بامداد 15 فروردین از تهران به آمل و بالعكس ممنوع است .

تردد انواع وسايل نقليه در محور هراز از ساعت 14 تاريخ های 4 ، 5 ، 12 ، 13 و 14 فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاريخ های مورد اشاره از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ يكطرفه خواهد بود.

تردد انواع تريلر و كاميون ها نیز از ساعت 8 فردا تا ساعت 2 بامداد روز يكشنبه 6 فروردین و همچنين از ساعت 8 روز پنجشنبه 10 فروردین تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار